۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرعین به بهره برداری رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از آغاز بهره برداری ۱۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان سرعین همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

رضا قاسمیان گفت: بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۸ پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۲۰۴ میلیارد تومان در شهرستان سرعین آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان سرعین گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص عمرانی و اقتصادی از جمله سومین گلخانه تولید گل رز هلندی با سیستم هیدروپونیک، آسفالت معابر، خط تولید سنگ‌های دکوراتیو و راه دسترسی به غار‌های کنزق در شهرستان سرعین آغاز شد.

قاسمیان بیان کرد: زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان عارف، آسفالت معابر شهرک کارشناسان، آسفالت مسیر سی‌ان‌جی، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری مسیر اندیشه، اجرای فاز اول دیوار حائل پشت هتل لاله و زیرسازی و آسفالت خیابان فردوسی سرعین، از جمله پروژه‌های عمرانی بود که به بهره‌برداری رسید.

او افزود: سومین گلخانه تولید گل رز هلندی با سیستم هیدروپونیک در روستای اندارب شهرستان سرعین با ظرفیت تولید گل سالیانه ۵۶۰هزار شاخه گل رز هلندی و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۸ نفر و خط تولید سنگ‌های مصنوعی پلی‌استر و دکوراتیو کارخانه آراکس نیز از جمله پروژه‌های اقتصادی شهرستان سرعین بود که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین از آغاز پروژه‌های نیرورسانی و توسعه و اصلاح شبکه برق، اجرای طرح هادی روستا‌های آتشگاه، بیله‌درق و کرده‌ده و تکمیل راه دسترسی به غار‌های کنزق از دیگر پروژه‌های شهرستان سرعین بود خبر داد.

حضور در یادمان شهدای گمنام شهر سرعین و ادای احترام به خانواده شهید نظامعلی احمدپور، از دیگر برنامه‌های قاسمیان در سفر به شهرستان سرعین بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.