معاون استاندار:

افتتاح سومین گلخانه تولید گل رز هلندی، آسفالت معابر و خط تولید سنگ دکوراتیو در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر از پروژه‌های شاخص عمرانی و اقتصادی استان بهره برداری شد.

 رضا قاسمیان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از پروژه‌های شاخص عمرانی و اقتصادی استان از جمله سومین گلخانه تولید گل رز هلندی با سیستم هیدروپونیک، آسفالت معابر، خط تولید سنگ‌‌های دکوراتیو و راه دسترسی به غارهای کنزق در شهرستان سرعین آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل می گوید: بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۸ پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۲۰۴میلیارد تومان در شهرستان سرعین آغاز شد.

زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری خیابان عارف، آسفالت معابر شهرک کارشناسان، آسفالت مسیر سی‌ان‌جی، زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری مسیر اندیشه، اجرای فاز اول دیوار حائل پشت هتل لاله و زیرسازی و آسفالت خیابان فردوسی سرعین، از جمله پروژه‌های عمرانی بود که به بهره‌برداری رسید.

سومین گلخانه تولید گل رز هلندی با سیستم هیدروپونیک در روستای اندارب شهرستان سرعین با ظرفیت تولید گل سالیانه ۵۶۰هزار شاخه گل رز هلندی و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۸ نفر و خط تولید سنگ‌های مصنوعی پلی‌استر و دکوراتیو کارخانه آراکس نیز از جمله پروژه‌های اقتصادی شهرستان سرعین بود که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افتتاح شد.

همچنین پروژه‌های نیروسانی و توسعه و اصلاح شبکه برق، اجرای طرح هادی روستاهای آتشگاه، بیله‌درق و کرده‌ده و تکمیل راه دسترسی به غارهای کنزق از دیگر پروژه‌های شهرستان سرعین بود که بهره‌برداری از آن‌ها به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.