در استان همدان؛

فروش ۱۱۷ میلیارد تومان از اموال مازاد دولتی

مدیرکل اقتصادی ودارایی استان همدان گفت: از ابتدای طرح مولدسازی اموال مازاد دولتی در استان همدان ۱۱۷ میلیارد تومان درآمد فروش اموال مازاد دولتی انجام شده است.

حسن پیمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸ ملک از اموال مازاد دولتی در خصوص مولدسازی اموال مازاد به ارزش ۱۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

او با بیان اینکه مولدسازی اموال مازاد دولتی از سال ۹۸ آغاز شده است، ادامه داد: تا دی ماه امسال در مجموع ۱۷۱ ملک شناسایی شده است و همچنین تا پایان دی ماه ۱۴۰۰، مجوز فروش ۴۵ ملک به ارزش ۹۲ میلیارد تومان داده شد و به فروش رسید.

مدیرکل اقتصادی ودارایی استان همدان اظهار داشت: امسال ۵ ملک جدید نیز شناسایی شده و ۳ ملک هم مجوز فروش گرفته است.
پیمانی تصریح کرد: آیین نامه مولدسازی دارایی‌های دولت به چند روش است ابتدا دارایی مازاد دولت از سوی هیاتی تعیین تکلیف و لیست طرح‌های نیمه تمام به این هیات ارسال می‌شود تا از درآمد حاصل از فروش اموال مازاد برای تکمیل این طرح‌ها استفاده شود.

او با بیان اینکه از سال ۹۸ تاکنون ۱۱۷ میلیارد تومان اموال مازاد استان به فروش رفته است افزود: تاکنون ۱۷۱ ملک مازاد شناسایی شده که برای فروش ۱۴۱ واحد مجوز دریافت شده که تا پایان سال گذشته ۴۵ ملک به ارزش ۹۲ میلیارد تومان به فروخته شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان افزود: با دستور العمل‌های جدید واحد‌های زیر مجموعه قوه قضاییه، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها که در طرح مولد سازی قرار نداشتند هم اکنون با دستور العمل‌های جدید در مولد سازی دارایی قرار گرفت و برای آن‌ها نیز مجوز فروش صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.