توکل:

انقلاب اسلامی با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تاکید کرد که انقلاب اسلامی با زندگی، ایمان و اعتقاد مردم ایران عجین شده است.

سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم یادواره شهدای اصناف شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: افتخار می‌کنم که از شهروندان کازرون به عنوان شهری که جزو یازده شهر انقلابی در دوران خروش مردم ایران بود و نامش کنار تهران و قم و شیراز و تبریز و. دیگر شهر‌های ایران در تاریخ ثبت شد.

او با بیان اینکه در عمل ثابت کرده‌ایم که پای اسلام، امام و انقلابمان، در کنار ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستاده ایم، گفت: اکنون و در دهه مبارک فجر به کوری چشم دشمنان می‌بینیم که ۴۴ سال از عمر با شکوه انقلاب و نظام اسلامی می‌گذرد و به حول و قوه الهی روز به روز بر قدرت و عظمت این ملت و کشور افزوده می‌شود.

توکل با بیان اینکه صدقه سر شهدا و ایثارگران امروز با شعار ایران استوار ایستاده‌ایم و در گام دوم انقلاب برای رسید به تمدن اسلامی و امتی واحد این استقامت و ایستادگی را تداوم می‌بخشیم، گفت: انقلاب کسی را از قطار پیاده نکرد و اگر شاهد آن هستیم که افرادی از این قطار پیاده شدند، خودشان در لحظات مهم این انتخاب را داشتند.

او با بیان اینکه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران متاثر و ادامه دهنده راه شهدای کربلا بوده و هستند، گفت: شهدا برای ادامه دادن راه علی اکبر امام حسین (ع) و در راه عشق به وطن برای رسیدن به معشوق سراز پا نشناختند و رفتند تا من و شما در کنار هم در امنیت کامل باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تاکید برلزوم بازخوانی راه و مسیر زندگی شهدا، تاکید کرد که امروز و در گام دوم انقلاب، مسیر طی شده توسط شهدا مسیر مصلحت و عزت و حکمت بوده و می‌بینیم که انقلاب اسلامی با آن شناسنامه پر بار، با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است.

او، کازرون را از شهر‌های انقلابی کشور دانست که در دوران خروش انقلابی مردم علیه رژیم ستم‌شاهی ۱۰ شهید تقدیم وطن کرد، گفت: تا رسیدن به دولت اسلامی همه باید قدم‌های محکم و استوار برداریم، این کشور باید بر مدار اسلام پیش برود و لازمه رسیدن به دولت اسلامی، ادامه راه و مسیر شهدا، ایثارگران و عملکرد جهادی است.

در این مراسم یاد و خاطره ۳۵ شهید اصناف شهرستان کازرون گرامی داشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار