دیدار نیرو‌های پایگاه نوژه با امام جمعه همدان

نیرو‌های پایگاه نوژه همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 امام جمعه همدان در این نشست گفت: پیام انقلاب اسلامی ما استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است و برای داشتن این ویژگی‌های انقلاب تمام دشمنان تلاش می‌کنند تا مردم ایران را تحت سخت‌ترین و بیشترین تحریم‌ها قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین حجم رسانه ها‌ی دشمنان صرف مقابله با مردم ایران و انقلاب ما شد.

او تأکید کرد: پس از انقلاب اسلامی به موفقیت‌های زیادی رسیده ایم و برای رسیدن کامل عدالت اجتماعی و برطرف شدن شکاف‌های اجتماعی باید تلاش بیشتری کنیم و به آرمان‌های انقلاب بیشتر برسیم.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز با اشاره به خودکفایی دفاعی کشورمان تأکید کرد: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی به حدی بود که تنها ۵ درصد از تجهیزات در داخل تولید می‌شد. اما امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.

امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی افزود: خودکفایی نیرو‌های مسلح امروز در نقطه‌ای قرار دارد که کشوری که روزی از داشتن کوچک‌ترین تجهیزات محروم بود، تجهیزات و تسلیحات تولید آن درخواست کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است.

او گفت: نیروی قدرتمند هوایی ارتش در سال‌های اخیر توانسته قدرت تهاجمی خود را به خوبی تقویت کند، روندی که کماکان تداوم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.