تحقق ۸۵ درصدی از سهمیه اشتغال‌زایی بهزیستی خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: امسال ۹۰۰میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی ۹هزار نفر به سازمان اختصاص یافته است که تاکنون ۸۵درصد آن محقق شده است.

مسعود فیروزی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح مرکز توان‌بخشی بیماران مزمن پاستور تربت‌حیدریه گفت: ۸۰۰ هزار نفر مددجو تحت پوشش این سازمان می‌باشند که این رقم معادل ۱۲ درصد جمعیت این استان است.

وی تصریح کرد: حدود ۱۳۵ هزار نفر از مددجویان بهزیستی معلول واجد پرونده و ۷۵ هزار نفر مددجو شامل کودکان کار، بدسرپرست یا بی‌سرپرست هستند که انواع خدمات حمایتی و اجتماعی دریافت می کنند.

فیروزی بیان کرد: ۱۸ هزار نفر معتاد در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی خراسان رضوی تحت درمان هستند همچنین ۲ هزار فرزند بدسرپرست یا بی‌سرپرست در ۱۰۰ خانه فرزندان و نزدیک به هفت هزار نفر سالمند و معلول با آسیب های متفاوت از خدمات اجتماعی و حمایتی بهزیستی استان استفاده می‌کنند.

افتتاح ساختمان جدید مرکز بیماران مزمن پاستور تربت‌حیدریه

در این مراسم صباغی مدیر مرکز پاستور گفت: مرکز توان‌بخشی بیماران مزمن پاستور این شهرستان توسط بخش خصوصی و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال دایر شده‌ است.

او افزود: این مرکز تنها مرکز جنوب خراسان رضوی است که به ۱۰شهرستان اطراف خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: مرکز از نظر شرایط ساختمانی در ۱۲۰۰متر زیربنا در دو گروه عموم و تخصصی خدمات رسانی احداث شده است.

صباغی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰مددجو در این مرکز بستری می‌باشند که ۵۰درصد این افراد بی سرپرست هستند و ۳۰نفر نیز در این مرکز در بخشهای مختلف مشغول به کار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.