لغو مرخصی‌های ادارات گیلان تا پایان هفته

استاندار گیلان در ستاد مدیریت بحران استان از لغو مرخصی‌های ادارات تا پایان هفته خبر داد و گفت: مرخصی مدیران تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در ستاد مدیریت بحران استان با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با هر نوع بحرانی در استان گفت: تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط، مرخصی‌ها لغو است.

او با اشاره به برکات نزولات جوی در گیلان افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی، وجود نزولات جوی در استان مایه خوشحالی برای کشاورزان است و باید از این فرصت‌ها بهترین استفاده را برد.

استاندار با بیان اینکه شیوه برف روبی محور‌ها باید بروز و حساب شده باشد، تصریح کرد: همزمان با بارش برف، باید عملیات برف روبی در محور‌ها انجام شود تا انباشت برف مشکل آفرین نشود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های خدمت رسان در شرایط بحران برف و زلزله آمادگی بیش از پیش داشته باشند، گفت: مدیران توانمند از شرایط بحران برای اداره امور فرصت سازی می‌کنند.

عباسی از لغو مرخصی‌های ادارات استان تا پایان هفته خبر داد و افزود: مرخصی مدیران ادارات گیلان تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط لغو می‌شود.

او همچنین با تأکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری در استان تصریح کرد: مسافران و مجاوران از سفر‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی گیلان جدا خودداری کنند.

استاندار با اشاره به نقش مشارکتی مردم در تداوم پایداری انرژی گفت: در شرایط بحرانی گذشته مردم نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کردند و امید است این مشارکت مردمی در شرایط بحران همچنان ادامه یابد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در استان احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی، دامنه‌ها و حتی جلگه نیز وجود دارد.

طبق این گزارش اوج فعالیت این سامانه بارشی امروز و فردا (چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه) خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.