۱۵۱ طرح بخش کشاورزی در سیب و سوران افتتاح شد

۱۵۱ طرح بخش کشاورزی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گرامیداشت از ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان سیب و سوران به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهادکشاورزی سیب و سوران اظهارداشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد اعتبار هزینه شده است.

محمدحنیف سپاهی افزود: این طرح‌ها شامل ۳۳ هکتار گلخانه، هشت واحد مرغداری، ۸۴ هکتار سیستم نوین آبیاری، سه باب استخر ذخیره آب، مرمت و بازسازی چهار رشته قنات، ۲ هکتار نخلستان، یک واحد دام شیری، یک واحد شترمرغ مولد و یک واحد سردخانه سه هزار تنی است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶۳۰ نفر بصورت مستقیم در شهرستان سیب و سوران ایجاد اشتغال شد.

 ۵۱۳ طرح بخش کشاورزی با سرمایه گذاری۲ هزار و ۲۶۹ میلیارد تومان گرامیداشت دهه فجر امسال در سیستان و بلوچستان در حال بهره برداری است.

طرح‌های بهبود تولیدات دامی، بهبود تولیدات گیاهی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، امور عشایری، شیلات آب‌های داخلی، شیلات آبهای فراساحلی، سازمان تعاون روستایی، دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت ترویج کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی طرح‌های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه ایام الله دههٔ فجر را تشکیل می‌دهند.

این طرح‌ها برای بیش‌از ۱۰ هزار نفر شغل دائم و حدود ۶ هزار نفر نیز در استان شغل موقت ایجاد کرده است و بیش‌از ۲۰ هزار خانوار روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار