بهره برداری از راه روستایی وزک مراد و تکمیل پل ۲۲ متری روستای بکر

همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر از راه روستایی وزک مراد، تکمیل پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر و هم چنین روکش آسفالت سپیدان – کمهر - اقلید در شهرستان سپیدان بهره برداری شد.

همزمان با بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، رئیس مجمع نمایندگان فارس و نماینده مردم شریف شهرستان‌های سپیدان و بیضا و دیگر مسئولان از راه روستایی وزک مراد، تکمیل ساخت پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر و هم چنین روکش آسفالت سپیدان – کمهر - اقلید در شهرستان سپیدان بهره برداری شد.

علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در حاشیه بهره برداری از این پروژه‌ها گفت: راه روستایی وزک مراد در شهرستان سپیدان به طول ۸۰۰ متر و با ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال موجب افزایش ایمنی در تردد و هم چنین بهره مندی بیش از ۲۰ خانوار گردیده که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: هم چنین روکش آسفالت محور سپیدان – کمهر – اقلید بطول ۱۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ریال نیز امروز بهره برداری و تقدیم به کاربران جاده‌ای گردید که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش ایمنی در تردد باشیم.

او هم چنین گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این محور و هم چنین لزوم توسعه گردشگری با توجه به وجود مناطق بکر گردشگری در منطقه و ضرورت تسریع در دسترسی به روستا‌های موجود و هم چنین موضوع پر اهمیت کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی استفاده کنندگان از مسیر عملیات اجرای روکش آسفالت در این محور از چندی پیش آغاز گردید که امروز از آن بهره برداری بعمل آمد.

راستیار در خصوص بهره برداری از پروژه تکمیل ساخت پل با دهانه ۲۲ متری روستای بکر نیز گفت: این پروژه که از سال ۱۴۰۰ آغاز گردیده بود، امروز با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و علاوه بر بهره مندی بیش از ۱۰۰ خانوار موجب تردد ایمن و افزایش آسایش مردم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: راه خدمت رسانی به مردم شریف تا رسیدن به شرایط مطلوب برای تمامی کاربران جاده‌ای به ویژه روستائیان عزیز و حذف واژه محرومیت از قاموس استان عزیز فارس ادامه دارد و با تمام توان در این مسیر گام برخواهیم داشت.

همزمان با دهه مبارک فجر سالجاری، ٧٥ پروژه راهداری استان با ارزشی بالغ ٩٧٧ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار