خیابان امیرکبیر آبادان بازگشایی شد

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از بازگشایی خیابان امیرکبیر آبادان خبر داد که متروپل در آن واقع شده بود.

پژمان فرجی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : پس از پایان عملیات تخریب کامل سازه متروپل آبادان و آواربرداری از این ساختمان، خیابان اصلی امیرکبیر از امروز بازگشایی و تردد در این خیابان امکان‌پذیر شد..

به گفته او هماهنگی‌ لازم با دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آبفا، گاز، مخابرات و برق که به دلیل ریزش ساختمان زیرساخت‌هایشان دچار آسیب شده بود صورت پذیرفت تا با بهسازی زیرساخت‌ها امکان بازگشایی خیابان امیرکبیر را فراهم کنند

این مسئول گفت : این خیابان پس از ۸ ماه و بعد از انجام فرآیند آسفالت کشی توسط شهرداری آبادان بازگشایی شد.

آقای فرجی به استفاده از ۱۶۰ تن آسفالت برای خیابان مقابل ساختمان متروپل نیز خبر داد و گفت : به دلیل ریزش ساختمان متروپل زیرساخت‌های مقابل خیابان این ساختمان آسیب جدی دید.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت : شهرداری آبادان در حال انجام زیرسازی چهار راه حلبی سازها و خیابان سعدی این شهرستان است تا پس از ترمیم و بهسازی این معابر نیز بازگشایی شد.

ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان دوم خرداد امسال فرو ریخت که ۴۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

در شهریور امسال نیز در اثر فرو ریختن بخشی از این سازه یک نفر دیگر فوت کرد و بخش عظیمی از سازه به جا مانده از برج ساختمان متروپل آبادان نیز چهارشنبه چهارم آبان فروریخت که یک کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.