نقره داغ شدن دلالان خرید و فروش غیر قانونی زمین‌های شهرک صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: قرارداد‌های واگذاری عده‌ای که با ادعای سرمایه گذاری اقدام به دریافت زمین صنعتی کرده بودند، فسخ شد.

دهقان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد اظهارداشت: به دنبال پیگیری‌های مجموعه حراست شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و دستور و حمایت‌های مجدانه دادستان یزد مبنی بر برخورد با دلالان زمین‌های صنعتی که در سایت‌های فروش املاک اقدام به درج اگهی و فروش غیرقانونی زمین‌های واگذار شده کردند، جلسه رسیدگی و داوری این پرونده‌ها در محل واحد حقوقی و امور قرارداد‌های شهرک صنعتی یزد با حضور نماینده مدیریت حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

او افزود: در این جلسه ۲۰ پرونده و قرارداد که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده و زمین‌های دریافتی را با مبالغ هنگفت به صورت غیرقانونی و با هدف کسب سود نامشروع به فروش گذاشته اند، فسخ شد.

دهقان گفت: بر اساس مفاد دفترچه قرارداد واگذاری زمین‌های صنعتی تا زمان بهره برداری واحد صنعتی تنها در قالب حق انتفاع از امکانات زیربنایی شهرک است و سند مالکیت نیز بعد از انجام تعهدات قراردادی شامل بهره برداری و اخذ پایان کار واحد تنظیم می‌شود، اما عده‌ای سودجو و در پی کسب منافع غیرقانونی و نامشروع، در مدت اخیر با قیمت گذاری‌های کذایی به خرید و فروش این زمین‌ها اقدام کرده اند که بدون هیچگونه ملاحظه‌ای با آن‌ها برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد افزود: با عنایت به دستور قضایی دادستان یزد بررسی و پایش سایت‌های فروش املاک در دستور کار واحد حراست و حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی قراردارد و با هرگونه تخلف و بر هم زدن نظم عمومی صنعت استان به صورت جدی و مستمر برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
این چیزی که ما می بینیم زمین خوارها به کارهاشون همچنان دارند ادامه می دهند در یکی از شهرستان ها زمین مسجد که وقف بوده از صد سال پیش زمین خوارها به ناحق گرفتند و دادگستری هم هیچ کارشان ندارد رسیدگی کنید
آخرین اخبار