توسعه صنعتی و کشاورزی تیران و کرون با محوریت فناوری

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان محور توسعه صنعتی و کشاورزی تیران و کرون است.

مهران زینلیان در سفر به تیران و کرون بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی و صنعتی را راهکار رونق تولید و اشتغالزایی در این شهرستان بیان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در احداث گلخانه‌ها و واحد‌های صنعتی از حالت سنتی خارج شده و به صورت فنی و بر پایه علوم روز رشد و توسعه یافته است.


او با بیان اینکه موانع تولید باید در کارگروه تسهیل مطرح و بررسی شود، یادآور شد: برخی از این مشکلات در سطح شهرستان قابل رفع است، اما بعضی از آن‌ها باید در سطح استانی دنبال شود که آمادگی رفع آن‌ها با به کارگیری ظرفیت‌های متعدد فراهم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: جلسه مشترک بین مسئولان استانی و مدیریت ارشد شهرستان برای رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.


زینلیان همچنین قانون اختصاص درصدی از درآمد معادن به مدیریت شهری را نقطه مثبتی در توسعه شهری دانست و از مدیران شهری خواست از این فرصت برای رفع نیاز‌ها و مدیریت جامع محلی استفاده کنند.


علی محمدی کیا فرماندار تیران و کرون نیز با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی در سه بخش صنعتی، کشاورزی و گردشگری در حال تحقق است ادامه داد: افتتاح طرح‌های دهه فجر شامل گلخانه، بوستان روستایی، چمن مصنوعی، مرکز دامپروری، طرح‌های شهری و مدرسه همگی با همین رویکرد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار