آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

ملت ایران بار دیگر با حضور خود در ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: هیچ شخصی از انقلاب اسلامی طلبکار نیست بلکه همه بدهکار انقلاب، خون مقدس شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و وظیفه دارند در پیشبرد اهداف این انقلاب شکوهمند نقش‌آفرینی کنند.

او اضافه کرد: برخی افراد سیاسی که هر چه دارند از برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا است، خود را طلبکار نظام می‌دانند در صورتی که با آبی که در آسیاب دشمن ریخته‌اند و به مشکلات دامن زده‌اند باید به پیشگاه ملت سرافراز ایران اسلامی پاسخگو باشند.

امام جمعه اراک ولایت فقیه را نعمت الهی به ملت ایران دانست و اظهار کرد: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب و محور اتحاد ملت ایران است و همه باید از این حریم ارزشمند صیانت کنند.

او با اشاره به عفو شمار زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این عفو کریمانه معظم‌له جای تقدیر دارد و امید است افراد و خانواده‌ها قدردان باشند و دیگر چنین اتفاقاتی در کشور تکرار نشود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر برخی افراد فتنه‌ای را که اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به راه انداخته بودند، همراهی کردند و با بی‌مهری تمام به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی جسارت کردند و آتش بیار معرکه شدند، اما اکنون مقام معظم رهبری بسیاری از این افراد را مورد عفو قرار داده‌اند.

او اضافه کرد: مقام معظم رهبری از سال ۱۳۴۲ همراه امام راحل بودند و هدایت‌های حکیمانه ایشان، ایران اسلامی را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است و همه باید قدر این نعمت ارزشمند را بدانند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخص‌های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دشمنان نظام برای تضعیف ایران اسلامی این مؤلفه‌ها را نشانه گرفته‌اند، بنابراین صیانت از جایگاه ولایت و وحدت ملی باید سرلوحه امور آحاد ملت به خصوص مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به وقوع زلزله در خوی، ترکیه و سوریه گفت: ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در خوی و برادران و خواهران ترکیه‌ای و سوری، مقاوم‌سازی سازه‌ها، راهکاری موثر در ارتقای ضریب پایداری در برابر زلزله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.