کشتی قایقرانی خراسان به گل نشست

رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی گفت: به علت کم آبی در مجموعه آبی چالیدره قایق‌های ورزشکاران ما در این مجموعه به گل نشسته است.


جلال قسمتی رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی گفت: قایقرانان خراسانی در مسابقات بسیاری شرکت کردند و در بخش نوجوانان و جوانان بسیار عالی عمل کردند، شیرین شیرخوانی از جمله قایقرانان ملی‌پوش ما است که برای شرکت در مسابقات ورزشگاه آزادگی در ۲۷ بهمن دعوت شده است.

او افزود: در کارنامه خود کسب مقام‌های تیمی و سوم کشوری را ثبت کردیم، تمرکز ما در رده سنی پایه است و عملکرد مطلوبی نیز داشتند، علی‌رغم اینکه جذب مالی ما صفر است، مسابقات با هزینه شخصی است و حتی مبلغی از ورزشکاران نیز دریافت نشده است چرا که معتقدیم تمرکز ورزشکار باید بر ورزش باشد.

رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی ادامه داد: چالش اصلی ما وجود آب است، تا زمانی که مجموعه چالیدره آب داشت، قایقرانان در این مجموعه تمرین می‌کردند، اما امروز به علت کم آبی این مجموعه قایق‌های ما به گل نشسته است.

قسمتی بیان کرد: در تابستان سال جاری طی نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی استخر مجموعه ورزشی ثامن را برای تمرین رده پایه در اختیار ما قرار دارند، کمااینکه آب نداشت و با هزینه‌های شخصی شرایط آن را برای انجام تمرینات فراهم کردیم، اما امروز برای استفاده از آن باید هزینه‌ای را بپردازیم که قادر به پرداخت آن نیستیم این در حالی است که معتقدیم ورزشکار نباید دغدغه‌های مالی داشته باشد.

او در خصوص استفاده از سد طرق برای تمرینات قایقرانان، تصريح کرد: سد طرق حاوی آب شرب است و تحت شرایط خاص صرفا به ملی‌پوشان اختصاص می‌یابد.

رئیس هیات قایقرانی خراسان رضوی تاکید کرد: کلاس‌ها پس از اخذ مجوز‌ها برگزار خواهد شد، طی سال‌های اخیر در استان ما کلاس‌های داوری و مربی‌گری برگزار نشده و افرادی که دارای مدرک معتبراند اندک هستند که باید از این انحصار خارج شوند لذا مربیان باید متعهد و تحصیل کرده باشند که اطمینان خاطر خانواده‌ها حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.