ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از وزارت بهداشت در دولت سیزدهم

در ۱۶ ماه گذشته بالغ بر ۱۴۳ هزار و ۸۷۶ ارباب رجوع به میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه کرده اند.

گزارش عملکرد یک ساله دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت آمده است: از مهر ۱۴۰۰ تا دی  ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۴۳ هزار و ۸۷۶ ارباب رجوع به میز ارتباطات مردمی این دفتر مراجعه کرده اند که ۱۰۹ هزار و ۶۲۶ نفر پاسخگویی شده و ۳۴ هزار و ۲۵۰ نفر به کارشناسان ارجاع شده اند.

بنا بر این گزارش، تعداد شکایات ثبت شده در این ۱۶ نیز ۱۷۵ هزار و ۱۷۷ مورد بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار