پایان مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در اصفهان

مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسید.

در مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، گروه جهاد علمی از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، در جایگاه مخالف گزاره اولویت کشور باید اصلاح ساختار اقتصادی باشد، در مقابل گروه شهید خرازی از دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر، در جایگاه موافق با گزاره، با یکدیگر به مناظره پرداختند. در نتیجه این مناظره، گروه جهاد علمی برنده شناخته شد.


همچنین، گروه مغناطیس از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان گروه مخالف گزاره در ایران فساد ساختاری داریم، با گروه آفتاب از از دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان گروه موافق به رقابت پرداختند که گروه مغناطیس برنده مناظره انتخاب شد.


بر اساس معیار‌های مدنظر داوران، گروه‌های جهاد علمی از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، مغناطیس از دانشگاه صنعتی اصفهان و شهید خرازی از دانشگاه علمی کاربردی ایران سپهر به‌عنوان برگزیدگان مرحله استانی به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند.


در ادامه این مراسم، ابوذر پور مدنی، رئیس جهاد دانشگاهی صنعتی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از یک دهه پیش مجری مناظرات استانی دانشجویان است، ادامه داد: جهاد دانشگاهی تصمیم دارد علاوه بر برنامه‌های رسمی، مناظرات مختلفی میان گروه‌های دانشگاهی برگزار کند تا از این طریق شاهد برقراری کرسی‌های آزاد اندیشی باشیم.


مهدی ژیان‌پور رئیس جهاد دانشگاهی اصفهان نیز با اشاره به همکاری دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی در برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: یک دهه سابقه برگزاری مناظرات دانشجویی، این شکل از مسابقه را به رویدادی کاملاً منظم و قاعده‌مند تبدیل کرده، امیدوارم در سال‌های آینده طیف وسیع‌تری از دانشگاه‌های استان با کیفیت بالاتری در مسابقات شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار