جمع آوری آشکار رمز و راز رسانه‌های ضد ایرانی + فیلم

رسانه‌های معاند با بهره گیری از اظهارات رسمی مدیران نسبت به سیاه نمایی و اختلافات در افکار عمومی اقدام می‌کنند.

سینا قربانی تحلیلگر مسایل فرهنگ و رسانه در ویژه برنامه تلویزیونی ایام‌الله دهه فجر از شبکه استانی صدا و سیمای مازندران، گفت: میانگین مصرف رسانه‌ای مردم حدود ۴ الی ۵ ساعت در روز است از این جهت می‌بایست، همه دستگاه‌ها به میدان بیایند تا محتوای مناسب، دقیق و وثیق برای مصرف مردم در بستر رسانه‌های نوین تولید و توزیع شود.

این کارشناس ارشد رسانه با تاکید بر توانمند شدن مدیران به یک درک متکی بر مهارت یعنی سوادرسانه‌ای، افزود: تا پیش از اغتشاشات ۸۰ درصد محتوا‌های رسانه‌های ضدایرانی بر اساس جمع‌آوری آشکار و بر پایه اظهارات مدیران بوده است.

اوادامه داد: به طور مثال رسانه ضد‌ایرانی از اظهارات انتقادی یک مدیر نسبت به یک نماینده مجلس که در رسانه‌های رسمی منتشر شده است، با جمع‌آوری آشکار بهره‌گیری کرده و در نهایت آن اظهارات را بر اساس پازل خود و با جهت‌گیری سیاست‌های ضدایرانی با هدف دامن زدن به اختلافات، سیاه‌نمایی و. در بسته‌بندی جدید منتشر می‌نماید.

سینا قربانی ادامه داد:فضای مجازی در ایران به یک کنشگر ناامنی‌ساز تبدیل شده است لذا در چنین شرایطی باید به سمت استراتژی‌های افزایش سطح رواداری مردم و کاهش سطح تحریک‌پذیری جامعه حرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار