ذوب‌آهن با آرایش جدید مقابل ملوان

نفرات منتخب مهدی تارتار در دیدار با ملوان انزلی مشخص شدند.

در چارچوب دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر، تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان انزلی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار می‌گیرند که شاگردان تارتار برای بهبود جایگاه جدولی خود نیاز به برتری در این مسابقه دارند.

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، جلال مداحی، پوریا پورعلی، صادق صادقی، محمدعرفان معصومی، سجاد آشوری، روح‌الله سیف‌اللهی و محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن مقابل ملوان انزلی را تشکیل می‌دهند.

سید محمد قریشی، محمد سلطانی‌مهر، شهرام سالاری و محمدحسین اسلامی، ۴ بازیکن ذوب‌آهن هستند که در دیدار امروز مقابل ملوان نسبت به دیدار اخیرشان برابر مس رفسنجان در ترکیب ابتدایی قرار نگرفته‌اند و جای خود را به پوریا پورعلی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی و محمدرضا سلیمانی داده‌اند.

شاگردان مهدی تارتار در حال حاضر دو امتیاز کمتر نسبت به ملوان انزلی دارند و امیدوار هستند با برتری در این مسابقه رتبه خود را در جدول بالا ببرند و جای نساجی مازندران یا هوادار را در رده‌های نُهم یا دهم بگیرند.

ذوب در شرایطی امروز به مصاف ملوان خواهد رفت که برخلاف دیدار‌های اخیرش با سه مدافع مرکزی بازی را شروع نخواهد کرد و چهار مدافع دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار