گروسی: اگر برجام نباشد وضعیت بدتر می‌شود

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی اعلام کرد بدون وجود برجام وضعیت بدتر خواهد شد.

«رافائل گروسی»، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی نشست اندیشکده چتم‌هاوس اعلام کرد بدون وجود کانال برجام و کانال دوجانبه با ایران اوضاع بدتر خواهد شد.

گروسی تصریح کرد که تلاش دیپلماتیک برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران یا برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، «در بهترین نقطه خود نیست، اما پیشرفت غیرممکن نیست».

گروسی در اظهارات خود گفت: «امیدوارم بتوانم آن گفتگوی ضروری را دوباره تنظیم، بازیابی و تقویت کنم. بدون آن، اوضاع بدتر خواهد شد.»

گروسی پیش از این گفته بود: «برای گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ایران و دیگر موضوعات در و همچنین در خصوص گفت‌وگو‌های سیاسی‌ای که بسیار ضروری هستند، ماه فوریه (نیمه بهمن تا نیمه اسفند) به ایران سفر خواهم کرد.»

او پیشتر درباره برجام هم مدعی شد «هیچ‌کس این توافق را مرده اعلام نکرده است اما هیچ تعهدی هم در کار نیست و همان‌طور که شنیده‌اید هر محدودیتی که در برجام بود چندین بار زیر پا گذاشته شده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
اگر این شخص ازخودش استقلال داشت حرفهای اسراییل را نمیزد به هیچ عنوان برجامی وجود نداره چون غربیها اساساً دنبال چیز دیگری هستند مردم شریف ایران فکرتان را با این مسائل مخدوش نکنید چه برحام باشد چه نباشد فرقی ندارد وامریکا دست از دشمنی بر نمبدارد بهتر است از همسایه قطع امید کنیم وبه داشته های خودمان تکیه کنیم این هم که برن وبیان اشکالی ندارد برای سرگرم شدن خوبه چون نه ایران میتواند بیا بشینه تو خانه اش وبگه مزاکره نمیکنم ونه غربیا جرت اینکه ایران به حال خودش رها کنند را دارن درضمن هر کس دنبال فرصت خودش است وهموطنان فکر زندگیتان باشید به خدا این حرفها دردی را دعوا نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۳۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
بر دروغگو لعنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
اين مسئولان بی عرضه چرا اين را به ايران راه می دهند؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۵۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
رافائل تو خودت خوب میدانی که انسان از نسل بوزینه است. تو خوب میدانی که بعد از مرگ هیچ خبری نیست. ولی این را بدان: اگر سرخپوستان امریکا انرژی هسته ای داشتند الآن مقر سا زمان ملل و سازمان انرژی اتمی در تهران بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
دلقک که فقط نوکری بلده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
این جناب کذاب گروسی جاسوس از کذب گویی خسته نشد حتی خواجه حافظ شیرازیم متوجه سیاسی کاری و کذب گویی این آقا شده چون در آرامگاه حافظ هم بحث این موضوع زیاد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
خودش میره بیانیه برجام کش میده خودشم میاد براش گریه می کنه.
خوب یکم استقال رای از خودت داشته باش و هرچیزی که نماینده ایالات متحده تو آژانس بهت دیکته کرد رو بعنوان گزارش نیا بخون که اینطور دستپاچه نشی بخاطر مرگ برجام و برچیده شدن دوربین ها و مکانیسمهای تجسسیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
«رافائل گروسی»، دبیرکل آژانس سرسپردگی و نوکری برای آمریکا و حامیانش گفت: ........
حرف های مفت و بیخود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
بهترین راه پیش روی غرب
تعامل باایران
به رسمیت شناختن قدرت منطقه ای ایران
تایید ایران به عنوان عامل ثبات خاورمیانه
درک وشناخت توانایی های سوق الجیشی ایران
درک استعدادهای نظامی وانسانی وتکنولوژی ایران
Iran (Islamic Republic of)
یا الله
۰۴:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
احسنت
آخرین اخبار