درخشش سینا مریدی در روز شکست فولاد

جواد نکونام با توجه به عملکرد خوب سینا مریدی برابر سپاهان به بازی‌های آینده امیدوار شد.

هر چند که فولاد روز گذشته نتوانست برابر سپاهان امتیازی به دست بیاورد، اما برخی از بازیکنان این تیم عملکرد امیدوارکننده‌ای در ترکیب تیم داشتند و همین مسئله می‌تواند باعث دلگرمی نکونام جهت حضور در مسابقات آسیایی شود.

سینا مریدی یکی از نفراتی است که در بازی دیروز، در مرکز زمین بسیار خوب و موثر ظاهر شد و بالاتر از محمدامین حزباوی، بیشترین نمره را در میان بازیکنان فولاد کسب کرد. 

از زمانی که این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی از صنعت نفت جدا شد و به فولاد بازگشت، با ارسال سه پاس کلیدی برای هم تیمی هایش، آن‌ها را در موقعیت گلزنی قرار داد که البته هیچ کدام وارد دروازه سپاهان نشدند. یکی از پاس‌های او برای سعید آقایی ارسال شد که ضربه این بازیکن را نیازمند راهی کرنر کرد. او همچنین با یک پاس دیدنی، موقعیت خوبی را تورس خلق کرد که شوت بازیکن اسپانیایی فولاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

از نکات بارز بازی مریدی، تکل‌های به موقع او در مرکز زمین است که مانع از شکل گیری حمله برای حریف می‌شود. او روز گذشته با ۳ تکل در میانه زمین، عملکرد دفاعی خوبی داشت و ۸۷ درصد پاس هایش نیز سالم بودند تا با وجود شکست فولاد، روز خوبی را سپری کند.

مریدی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهار بار برای فولاد بازی کرده بود، می‌تواند امیدوار باشد که در صورت صلاحدید نکونام، مقابل الفیصلی نیز به میدان برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار