آتش سوزی در پالایشگاه روسیه در نزدیکی مرز اوکراین

یک پالایشگاه در منطقه روستوف و در مجاورت مرز با اوکراین طعمه حریق شد.

یکی از پالایشگاه‌های روسیه در نزدیکی مرز با اوکراین طعمه حریق شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از پالایشگاه‌های نفت روسیه در جنوب روستوف در مجاورت مرزی با اوکراین امروز (چهارشنبه) طعمه حریق شد.

مقامات محلی درباره این حادثه می‌گویند: ما در ساعت ۱۰:۲۴ صبح امروز پیامی مبنی بر آتش سوزی یک پالایشگاه نفت در شهر روستوف دریافت کردیم. این آتش سوزی از بخش فرآورده‌های نفتی آغاز شده و سپس مساحتی معادل یکصد متر مکعب را در برگرفت.

خبرگزاری اینترفکس نیز در گزارشی درباره آتش سوزی رخ داده اعلام کرد: آتش نشانان پس از اعزام به منطقه موفق شدند پس از یک ساعت به طور کامل آتش سوزی را مهار کنند. این پالایشگاه متعلق به شرکت ریسورس ال ال سی بوده است.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این آتش سوزی در اثر نقص فنی در فرآیند فعالیت پالایشگاه بروز کرده است. این پالایشگاه تنها ۹ کیلومتر با مرز اوکراین فاصله دارد. با این حال، مقامات محلی از آغاز تحقیقات در این زمینه برای روشن شدن ابعاد ماجرا خبر دادند.

ماه ژوئن سال گذشته میلادی دو پهپاد اوکراینی به پالایشگاه دیگری در این منطقه حمله کرده و آن را به آتش کشیدند. مقامات محلی در آن زمان این حادثه را یک اقدام تروریستی از جانب اوکراین خواندند.

آتش سوزی امروز در روستوف، دومین آتش سوزی پالایشگاه‌های روسیه طی دو روز گذشته محسوب می‌شود. دیروز نیز یک پالایشگاه در شرق مسکو طعمه حریق شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار