گشایش نمایشگاه بین‌المللی نهاده کشاورزی و آب و فاضلاب

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نهاده کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه آب و فاضلاب در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص نمایشگاه بین‌المللی نهاده کشاورزی و آب و فاضلاب در مشهد گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۳۲ شرکت از خراسان رضوی و ۷۳ شرکت از دیگر استان‌های کشور برپا شده است، همچنین هیات هایی از کشور عراق و افغانستان نیز در آن حضور دارند.

علی جلوه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی تولیدات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی و معرفی بهتر شرکت کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطر نشان کرد: هجدهمین نمایشگاه بین المللی نهاده کشاورزی و شانزدهمین نمایشگاه آب و فاضلاب در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود چهار هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود دو میلیون نفر بازدید کننده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار