اشتباهات داوری صدای سرمربی برزیل ایران را درآورد

تاوارس گفت : تصمیم های داوری در رقابت امروز با پرسپولیس علیه نفتی های آبادان ناحقی بود.

 تاوارس سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس تهران گفت: چهارمین باری است که در خصوص تصمیم های داوری علیه تیم آبادان ناحقی می شود اما من به بازیکنانم تبریک میگویم چون در بازی امروز از تیم حریف بهتر بازی کردند.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه به بازی زیبا امتیاز و نتیجه نمی‌دهند و اینکه در ابتدایی حرف‌هایش گفته چهار هفته داوری به ضرر نفت بوده و آیا دست‌هایی پشت پرده هست تا نفت نتیجه نگیرد، گفت: در جواب سؤال اول باید بگویم بله، و در جواب سؤال دوم باید بگویم، نه.

او بازی امروز صنعت نفت با وجود مصدومیت ۲ بازیکن و بازگشت تازه به بازی ریکانی پس از انجا عمل جراحی و تعویض های اجباری را بسیار خوب ارزیابی کرد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت : فوتبالی که پرسپولیسی ها بازی میکردند فقط این بود که از خط دفاع توپ را می‌گرفتند و برای مهاجم دومتری‌شان توپ را ارسال می‌کردند که آن هم توپ را برای نفر بعدی می‌ساباند، این فوتبال نیست. ممکن است قهرمان شوند، اما امروزه فوتبال مدرن این نیست.

او نیاز به دگرگونی در ترکیب صنعت نفت آبادان را رد کرد و گفت : بازیکن های جوانی را بازی می دهیم که توانایی خود را نشان دهند.

دردسرسازی نفتی ها برای حریفان

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیز در این نشست گفت :پیش بینی این بازی را کرده بودیم و میدانستیم صنعت نفت آبادان پیشرفت کرده و حریفان خود را به ویژه در خط جلو به دردسر می اندازد.

او تاکید کرد تیم آبادان توانایی رسیدن به وسط جدول لیگ برتر را دارد .

سرمربی تیم پرسپولیس شرایط جوی و زمین بازی امروز را نامطلوب خواند و گفت : یک گل عقب افتادیم البته سرخپوشان به سرعت توانستند با تمرکز از موقعیت های خود استفاده کنند اما به طور کلی فشار بالایی را در ۹۰ دقیقه تحمل کردند.

او با اشاره به اینکه تیمش توانایی زدن گل های بیشتر را هم داشت گفت: بی دقتی در ضربات آخر مانع این کار شد ولی به صورت کلی فوتبال خوبی از سوی هر ۲ تیم ارائه شد.

آقای گل محمدی در خصوص اظهاراتی درباره آفساید بودن گل دوم پرسپولیس نیز گفت : امیدوارم گل سالم بوده باشد البته من هنوز صحنه را ندیده ام اما با توجه به اختلاف نظرها باید کارشناسان داوری بار دیگر صحنه ها را دقیق تر ببینند .

بنا به گفته او سرخپوشان پایتخت در ۲۰ دقیقه پایانی بازی یک مهاجم را کم کرده و بیشتر حالت دفاعی خود را حفظ کردند چون حریف به دنبال جبران و خلق موقعیت تازه بود.

او از برنامه ی لیگ برتر نیز گلایه کرد و گفت : ۹ روز استراحت و بعد از آن بازی های فشرده شرایط را برای بازیکنان سخت میکند و با وحود اعلام به مدیر باشگاه تغییری در آن صورت نگرفت و این اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس است .

بازی امروز صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

اشتباهات داوری صدای سرمربی برزیل ایران را درآورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.