توزیع ۴۰۰ تن شن و نمک در معابر اصلی و بزرگراهی

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : در پی بارش برف شب و روز گذشته، ۴۰۰ تن شن و نمک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر کرمانشاه پاشیده شد.

برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارش برف و برودت هوا از روز گذشته (۱۹ بهمن) گفت : در همین راستا از ساعت ۱۴ روز گذشته به تمام نیرو‌های شهرداری در مناطق هشت گانه، معاونت خدمات شهری و سایر معاونت‌های مربوطه آماده باش دادیم.

وی از توزیع ۴۰۰ تن نمک و شن در سطح معابر اصلی و بزرگراهی خبر داد و افزود: معابر بزرگراهی در اولویت هستند و از روز گذشته تاکنون سه بار تیغه زنی شده‌اند، اما با توجه به برودت شدید هوا همچنان یخ زدگی ادامه دارد.

نامداری گفت: در حال حاضر سطح معابر اصلی و بزرگراهی باز است و از ساعت شش صبح امروز مجددا کار نمک پاشی و شن ریزی شروع شده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت نیرو‌ها فعلا به معابر فرعی و پیاده‌رو‌ها نمی‌رسیم و ممکن است این کار تا ظهر امروز ادامه داشته باشد.

نامداری از مردم درخواست تا با با استفاده از شن و نمکی که در ایستگاه‌ها دپو شده، جلوی منزل و مغازه خود را نمک پاشی کنند تا تردد برای شهروندان تسهیل شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی ستاد درخت تکانی در معاونت فضای سبز شهرداری هم خبر داد و افزود: این ستاد مسئول تکاندن برف از روی شاخه‌ها شده تا با توجه به یخ زدگی منجر به شکستن شاخه‌ها نشود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار