دستگاه‌های خدماتی زیر ذره بین کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ارائه مناسب و رضایت بخش خدمات شهری به شهروندان یکی از اهداف مهم کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر است.

محمد مهدی نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون گفت: عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان زیر ذره بین کمیسیون نظارت است چرا که نظارت بر ارائه مناسب و رضایت بخش خدمات شهری به شهروندان یکی از اهداف مهم این کمیسیون به شمار می‌آید.

او افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر نظارت بر عملکرد شهرداری و پیگیری مصوباتی است که شورای شهر تصویب می‌کند و شهرداری موظف به اجرای آن است‌

به گفته او در کمیسیون نظارت شورا نیز این نظارت‌ها ویژه‌تر بررسی می‌شود و در صدد هستیم تا در این کمیسیون راهبرد و سیاست‌هایی که شورا مدنظر دارد در بدنه شهرداری و شهر اجرا، پیگیری و رصد شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های خدمات رسان مثل اداره آب و برق که وظیفه ارائه خدمات به مردم را دارند زیر ذره بین کمیسیون نظارت هستند و هرچند وقت یکبار مدیران دستگاه‌ها در خصوص ارائه عملکرد دستگاه مطبوع شان در کمیسیون حضور پیدا می کنند.

محمد مهدی نیکونژاد گفت: در مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های شهرداری نیز درخصوص نحوه پاسخگویی به شهروندان نظارت صورت میگیرد و مدیران دستگاه‌های خدمات شهری که از نظر جواب دهی و ارائه خدمات دچار نقص هستند باید پاسخگو باشند.

او در خصوص ارتباط شهروندان با شهرداری گفت: در سامانه ۱۳۷ مردم می‌توانند با مجموعه شهرداری و شورای شهر ارتباط داشته باشند و درخواست‌های خود را برای بررسی از این طریق در میان بگذارند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: شورای شهر فقط مختص شهرداری نیست بلکه این شورا در تعاملات و نظارت ها، بهبودی مجموعه‌ی شهر را در نظر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار