خدمات غیرحضوری برق اصفهان، یک گام تا پوشش کامل

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: ۹۸ درصد خدمات به مشترکان، غیرحضوری ارائه می‌شود.

مهرداد جنتیان یکی از راهبرد‌های شرکت توزیع برق را ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان به‌صورت صد درصد اعلام و اظهار کرد: اکنون ۹۸ درصد خدمات به مشترکان از طریق سامانه‌های سمیع، برق من و سایت شرکت و سامانه بصیر و به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.


او با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی از مهر سال ۹۸ و ارائه خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق اصفهان، ادامه داد:این طرح، حذف کامل مصرف ۶۰۰ هزار کاغذ، جلوگیری از قطع ۱۰۰ اصله درخت در سال، صرفه جویی ۵۴۷۹ هزار لیتری بنزین و ذخیره ۱۳ میلیارد تومانی سوخت را موحب شد.


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت: مطالبات ما در بخش دستگاه‌های دولتی، ادارات و نیرو‌های مسلح به صورت تهاتری با وزارت نیروپرداخت می‌شود و در بخش خانگی نیز ۹۰ درصد مشترکین خانگی قبوض خود را به موقع می‌کنند.


جنتیان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مشترکان سامانه برق من را نصب کرده اند گفت: استان اصفهان رتبه اول کشور را در زمینه وصول مطالبات و رتبه برتر را در بحث خدمات غیر حضوری دارد.


او به تجهیز ۴۰ درصد از بخش صنعت به کنتور‌های دیماندیپرداخت و گفت: این کنتور‌ها به علت هزینه بالا هنوز در بخش خانگی و تجاری وارد نشده، در ادارات صد درصد کنتور‌های هوشمند نصب و در بخش کشاورزی نیز ۵۰ درصد هوشمند سازی شده، در بخش خانگی و تجاری نیز اولویت ما نصب کنتور‌های هوشمند برای پر مصرف هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.