مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد

تمام راه‌های استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به باز بودن تمام راه‌های استان ایلام گفت: ۶۸ مقطع از راه‌ها ریزش برداری شده است.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۲۲ اکیپ در گردنه‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و کار ارائه خدمات و تیغه زنی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

وی از باز بودن تمام راه‌های استان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۰ راه ارتباطی از شهر‌های استان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های راهداری ریزش برداری در ۶۸ مقطع از راه‌های این استان انجام شده است، بیان کرد: در شبانه روز گذشته تاکنون ۹۷۷ تن شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از برف روبی یک هزار و ۳۵۴ کیلومتر باند از راه‌های دسترسی و ریزش برداری راه‌های این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: راهدارخانه قلاجه، راهدارخانه تونل آزادی دو اکیپ، محور آبدانان به سمت دره شهر، سه راهی ملکشاهی و محور مهران و در واقع تمام نقاط برف گیر استان تحت پوشش عوامل راهداری استان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.