کنعانی‌زادگان:‌پیام‌های من پیرامون زندگی شخصی است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد و نوشت: بیایید زود قضاوت نکنیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به برخی از سوء تفاهمات چند روز گذشته واکنش نشان داد.

در پیام مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس آمده است: «مردم عزیز ایران و هواداران محترم؛ استوری پیشین من در اینستاگرام هیچ ارتباطی با دنیا و اهالی پاک فوتبال نداشته و ندارد و پیرامون زندگی شخصی خودم بود. در این استوری ناخودآگاه الفاظ نامناسب جایگاهم به کار رفته که باعث سوء تعبیر شد. بیایید ندانسته قضاوت نکنیم».

پایان کار کارلوس کی‌روش در ایران و قرارداد او با قطر سبب شد تا دو جبهه مختلف در تمجید و انتقاد از کی‌روش در بین ملی‌پوشان شکل بگیرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از ملی‌پوشانی بود که با توجه به نیمکت‌نشینی در جام‌جهانی پس از رفتن این مربی به انتقاد از وی پرداخت و در کامنتی وی را به خیانت متهم کرد. او همچنین در استوری‌های خود الفاظ ناپسند و رکیکی را منتشر کرد.

پس از این اتفاقات فدراسیون فوتبال روز گذشته از احضار این بازیکن به کمیته اخلاق خبر داد. بر اساس اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محمدحسین کنعانی‌زادگان، می‌بایست روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار