جلالی: پرسپولیسی ها قهرمانی های خود را زیر سوال می برند/ رقابت در بالای جدول به کیفیت لیگ کمک می کند

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیسی ها قهرمانی های خود را در طول این چند سال زیر سوال می برند.

مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم این بازی نسبت به سایر دیدار‌ها باکیفیت‌تر بود. تیم صنعت نفت آبادان هم خوب بازی کرد و اینکه این تیم با این کیفیت بازی در انتهای جدول رده بندی قرار دارد غیر قابل درک است.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس از لحاظ نفرات و مدل بازی اش خوب است، اما این تیم باید فضای ذهنی و درونی خود را آرام نگه دارد تا مشکلی برایش به وجود نیاید. به نظرم پرسپولیسی‌ها باید به این فکر کنند که نباید آرامش ذهنی و  تیمی شان به هم بخورد.

دیاباته یک بازیکن فرصت طلب است 

جلالی درباره عملکرد دیاباته در این بازی گفت: دیاباته یک بازیکن فرصت طلب است و در زمان بازی موثر نیست، اما در لحظه‌ها خیلی اثر بخش بازی می‌کند و در این بازی هم توانست گل بزند.

او درباره اینکه پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که یک تیم خاص قهرمان لیگ برتر فوتبال می‌شود، گفت: اگر این حرف‌ها را قبول کنیم در آن صورت قهرمانی‌های خود را در طول این چند سال زیر سوال می‌برند.

بازی های این هفته کیفیت لازم را نداشت 

کارشناس فوتبال درباره رقابت تنگاتنگ در بالای جدول بیان کرد: به نظرم بازی‌های لیگ زیباتر و جذاب‌تر شده است. رقابت در بالای جدول می‌تواند به کیفیت لیگ کمک کند.  البته به نظرم بازی‌های این هفته کیفیت لازم را نداشت، اما یک مقداری بازی پرسپولیس و صنعت نفت و دیدار پیکان و نساجی بهتر از بقیه بازی‌ها بودند.

او درباره عملکرد تیم استقلال تصریح کرد: استقلالی‌ها خط حمله خوبی دارند که از توپ‌های ساده می‌توانند موقعیت‌های خوبی به وجود آورند و گلزنی کنند. آن‌ها شانس دارند که خط حمله‌ای خطرناک دارند.

جلالی درباره بازی تراکتور و هوادار گفت: این بازی طوری پیش می‌رفت که نمی‌توانست برنده داشته باشد، اما تراکتوری‌ها توانستند موقعیت سازی کنند و به گل دست یابند.

کارشناس فوتبال درباره بازی سپاهان و فولاد گفت: تیم فولاد در دقایقی از بازی پرفشار بازی کرد و به نظر می‌رسید که بازی مساوی شود، اما در نهایت سپاهان از تک گل خود محافظت کرد و به برتری رسید.

او درباره بازی دربی کرمان بیان کرد: گل گهر تیم برتر این بازی بود، اما در لحظه آخر گل خورد و امتیازات این بازی را از دست داد.  

کارشناس فوتبال درباره عملکرد خمز در تیم تراکتور گفت: زمانی که مربی جدیدی می‌آید  و در کوتاه مدت نتیجه گیری کرده باشد نمی‌توانیم درباره اش نظر بدهیم و باید در طولانی مدت تاثیرگذار باشد.

جلالی درباره اینکه آمار گلزنی در لیگ برتر فوتبال بهتر شده است، گفت: شاید ۲، ۳ هفته بازی‌های باکیفیتی دیدیم، اما این شامل همه بازی‌ها نمی‌شود و بعضی از تیم‌ها کیفیت بهتری داشتند. در مجموع مسابقات لیگ کیفیت خوبی نداشته است.

جلالی درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: به نظرم رقابت بین پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی است.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار