فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با بیان اینکه برنامه‌های هلال‌احمر در چهار محور در حال اجراست که یکی از آن‌ها امداد و نجات است، اظهار داشت: از بیانیه گام دوم انقلاب در هلال‌احمر غفلت شده بود که در حال حاضر یکی از برنامه‌های اصلی ما است.

وی با بیان اینکه امسال عالی‌ترین نشان صلیب سرخ را دریافت کردیم که کار بسیار سختی بود، گفت: مسئول پیش‌نویس برنامه مجمع شدیم و مصوبات بسیار خوبی در مجمع جهانی صلیب سرخ گرفتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در جلسات مجمع، الگوی موفقی برای تحریم‌ها ارائه کردیم و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، افزود: در آن جلسه عنوان شد که ۵ میلیون مهاجر در ایران داریم که از انواع خدمات از جمله بهداشت و درمان رایگان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مهاجرین از تمام امکانات رفاهی ما استفاده می‌کنند و بازار کار ما را هم اشغال کردند و هیچکس حرفی ندارد، ادامه داد: در جلسه مجمع همه این موضوعات عنوان شد و گفتیم که اگر تحریم نبودیم خدمات بیشتری به آن‌ها ارائه می‌کردیم و رهبر ما نیز از مهاجرین استقبال می‌کند.

کولیوند با اشاره به اینکه آثار ظالمانه تحریم‌ها بر کشور باید در صلیب سرخ ثبت شود، بیان کرد: صلیب سرخ در حال جمع‌آوری مستندات اثر تحریم‌های ظالمانه بر مستضعفان جهان است و تاریخ ما را قضاوت خواهد کرد که چرا آثار تحریم‌ها را برای دنیا تبیین نکردیم.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین تجمع انبوه دنیا اجتماع عظیم اربعین است که از همه سنین و از همه اقشار جامعه با هر رنگ و دین و مذهبی در آن حضور دارند، افزود: در پیاده‌روی اربعین در کربلا پنج برابر مراسم حج در عربستان شرکت می‌کنند که در عربستان همه چیز مشخص است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در اربعین تجمع ساکن نیست و مردم در گرما و سرما در حال پیاده‌روی هستند، تصریح کرد: با وجودی که زیرساخت‌ها در عراق بسیار کم است، اما مشکلات، آسیب‌ها و تلفات کمتر از عربستان است.

وی با بیان اینکه کار‌های ما در دنیا منتشر نمی‌شود و به‌گونه‌ای است که انگار اجازه نمی‌دهند مردم دنیا با خوبی‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی آشنا شوند، گفت: کنگره بین‌المللی اربعین با موضوع سلامت و امداد و نجات در عراق و عربستان برگزار می‌شود و رئیس صلیب سرخ هم برای حضور در این کنگره اعلام آمادگی کرده است.

کولیوند با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ اربعین در دنیا در حال انعکاس است و مردم دنیا تازه با این عظمت آشنا شدند، افزود: در ۱۲ کشور دنیا مرکز درمانی داریم که در واقع نماینده جمهوری اسلامی ایران در آن کشور‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در حادثه شاهچراغ، صلیب سرخ با ارسال دو نامه مکتوب حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد، ادامه داد: موقعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی موقعیت بسیار خوبی در سطح بین‌المللی است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر ایران در سوریه و ترکیه حضور دارند و در حال امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند، بیان کرد: نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و سوریه تاکنون چند انسان را از زیر آوار نجات دادند.

وی با بیان اینکه در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی هستند، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند، افزود: در سوریه از همان لحظات اول اقدام به ارسال محموله مواد غذایی و سایر نیاز‌ها شد و مردم سوریه بسیار خوشحال شدند.

کولیوند با اشاره به اینکه تمام بالگرد‌های هلال‌احمر تا چهار ماه آینده به‌روز رسانی می‌شوند، گفت: چندین خیر برای کمک به هلال‌احمر پای کار آمدند که تعدادی از آن‌ها در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس کشور با تفاهم‌نامه با آموزش پرورش کانون دانش‌آموزی راه‌اندازی می‌شود و در این کانون‌ها در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: آموزش‌های امداد و نجات نیز از طریق این کانون‌ها به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال‌احمر در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی کار‌های بزرگی را آغاز کرده که نتیجه‌بخش بوده است، بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان کرمان بسیار غریبانه در حال فعالیت است؛ در تمام بحران‌ها فعالیت موثر داشته، نیرو‌های قوی و مجهزی دارد و در حادثه متروپل و دیگر سیلاب‌ها بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان در کمک خیرین به هلال‌احمر برای تمام کشور الگو است، اظهار داشت: یکی از مراکز بین‌المللی شبیه‌سازی شده برای آموزش در زمان زلزله و بحران در استان کرمان وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حدود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در سطح کشور وجود دارد، گفت: نیاز هلال‌احمر ۳ هزار پایگاه است و باید تعداد آن‌ها را از ۶۰۰ پایگاه ارتقا بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
دولت:چراغی که به مسجد رواست به خانه حرام است
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
متاسفام برای کسانی که میگن نباید به سوریه ترکیه کمک کرد
پس وظیفه انسانی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
کمک های بشر دوستانه در سوانح طبیعی ،وظیفه هست وظیفه واجب کاری هم به دین، نژاد ندارد
ما هم وطیفه داریم به خوی کمک کنیم هم سوریه و هم ترکیه
زلرله خوی نباید باعث شود از مردم سوریه و ترکیه که وضع فجیعی دارند غافل شویم
خدا را شکر زلزله خوی کشته نداشت و باید شکر گزار باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
حاجی وضعیت خوی خوبه فرهنگ مردم ما با بقیه کشورها قابل مقایسه نیست به داد سوریه و ترکیه برسید
Iran (Islamic Republic of)
تار
۲۱:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
حاجی زنگ خونه رو زدن برو جیره و ارزاق مفت رو دریاب.
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۲:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
موقع ای بم هم زلزله شد همه کشورها آمدند کمک کردند حتی آمریکا زلزله ای که خسارت جانی و مالی زیاد داره کمک همه را می طلبه کم کاری داخلی را نباید بزاریم جای این که نباید به کشور دیگری کمک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
جنابعالی نظری درباره مردم شهرستان خوی نداری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خواهشا بهداشت ودرمان رایگان به مردم ایران هم بدهید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا معافیت ۶ ماهه برای کمک رسانی به زلزله زدگان سوریه وضع کرده.
البته طبق همیشه اسراییل تهدید کرده و تهمت زده که ایران میخواد قاطی کمک ها به سوریه سلاح هم بفرسته و امکان داره مقابله بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
م تضی
۱۹:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خدای نکرده اگه تو ایران این زلزله میومد چند کشور به داد ایران میرسید؟
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۲:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
بم زلزله مهیبی آمد همه کشورها آمدند یادتون نمیاد مهربان باشید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ترکیه کشوریه ک جنگ طلب نیست کاری ب کشورهای دیگه نداره حکومتشم مشروعیت داره ،حالا خوبه سوریه ۳کشور کمک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۰:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
ترکیه مشروعیت داره؟ترکیه دنبال جنگ نیست؟سوریه رو کی نابود کرد؟کی در فکر تجزیه منطقه بود؟کی تکفیری از منطقه جمع میکرد به سوریه میفرستاد؟اصلا اخبار دنبال میکنی؟فجایع جنگ آذربایجان ارمنستان دیدی؟توی جنگ آدم سر میبریدن آیا نظامی های عادی سر میبرن؟به جز گروه های تکفیری کی سرمیبره؟اون تکفیری ها از کجا وارد نظامیان آذربایجان شدند؟واقعا میفهمی داری چی میگی؟اگر ترکیه مرزشو با سوریه میبست سوریه پر از تکفیری میشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
آدم نژاد پرست مثل هیتلر خوب نیست ترک عرب فارس نداره انسان انسان است عثمانی که یادمان نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
۵ میلیون دارن از امکانات ما استفاده میکنند و خود مردم ایران از امکانات اولیه پزشکی محرومند .عجب عدالتی .
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۰:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
والا نمی‌دونم شما تو کدوم خرابه زندگی میکنید ولی من تو دور ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد هستم پزشک هست خانه بهداشت و درمانگاه و داروخونه و آمبولانس هم هست الکی حرف مفت نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
بنی آدم اعضای......
ترکیه چون قدرت رسانه ش قوی هست موفق تره داریدمیبینید اینترنت ازادچقدرکمکشون کرده حالابماند ولی مردم سوریه هم گناه دارند هردوتاکشورفرقی نمی‌کند ولی خوبه انسانیت همه جافریادرس باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
شما اگه به داد مردم زلزله زده خوی برسی خیلی بهتره از اینکه بری سوریه.مملکت خودتونو ول کردین رفتین سوریه
Hong Kong
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام رئیس هلال احمرایکاش بجای سوریه بفکرمردم زلزله زده خوی باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تحجر نادانی هنوز تو بعضی از گفتارهای عزیزان تو پیامها دیده می‌شود تا کی این اون مقصر میدانید. این کار طبیعت چرا مقصر کشورهای دیگر مقصر میدانید. انسانیت. اگر هست ربطی به این آن نیست تو وجود خودت پیدا کن حتما نداری که حرفهای مفت بر زبان جاری میکنید درود بر انسانیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
کمک رسانی خوبه ولی این مسعولین دیگه شورشو در آوردن تو خوی مردم تو سرما ان دو نفر تو چادر بر اثر سرما مردن میخام بگم من یکی ک دیگه ب این مسعولین ب درست بشو شدنشون هیچ امیدی ندارم اینا هر روز بدتر دیروز حرف مردم و درد مردم رو نمیفهمن انگار در برابر مردم کور و کر مطلق هستن اما در برابر سوریه و لبنان و فلسطین از جون مایه میزارن اونا ب نظر من مسعولین سوریه ان تا مسعولین ایران
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۱:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
سوریه در اوج جنگش برای مردم کرمانشاه سنگ تموم گذاشت این انسانیته؟وقتی ما بحران در کشورمون تموم شده همه اسکان دادیم و درحال آواربرداری هستیم و از امداد و نجات هم تموم شد چرا کمک نکنیم؟اون عزیزان هم همون چند روز پیش بر اثر گازگرفتگی فوت کردند الکی حرف مفت نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
شما اول به مشکلات داخل ایران از جمله زلزله خوی یک نظری می انداختید بعد می رفتید سوریه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ایران و اسراییل و آمریکا ازهمه بیشتر ب سوریه کمک کردند
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ایران که بیشتر ۴ دهه داره همه جوره جور سوریه رو می‌کشه و یه جورایی سوریه چشم و چراغ منابع ملی و بیت المال ایران شده و دولت بدون اجازه واقعی از مردم حق این مردم رو مرتب می‌ریزه توی گلوی سوریه و مردم ما باید زباله گردی کنند اگه دولتمردان وقت کردن یه سری هم ب خوی بزنن توی این سرما و یخبندان.

چراغی که ب خانه رواست ب مسجد حرامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
تو ۸ سال جنگ تحمیلی کہ ھمہ کشورھا پشت صدام این سوریہ بود کہ پشت ایران در اومد تنھا سوریہ اون زمان کہ سوریہ داشت میریخت تو حلق ایران خوب بود آرہ بعد جنگم باز تو اقتصاد پشت ایران گرفت تا زمانی کہ داعش کشورش ویران کردب و ببین چقدر کمک اقتصادی بہ ایران کرد بعد بیا اینجا شر رو ور بباف از نطر اقتصادی عالی بود سوریہ تا قبل داعش مثل تو ادای گدایی نمیومد شماھا فقط میگین بھمون بدن ولی ما ھیچ کاری وظیفہ نداریم بکنیماز مرام و معرفت و جوانمردی بویی بردید یا نہ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
بحث کم یا زیاد بودن کشته ها نیست ،بحث اینه که اونایی که دم از حقوق بشر می‌زنند چرا دوگانه رفتار می‌کنند مگه مردم سوریه چه گناهی کردن . ننگ بر سازمان ملل با این حقوق بشرش .
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۱۱:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
حتما دلیلش را هم می دانید ! کدام کشور به ایران کمک می کند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
اگر نوکر آمریکا و اسرائیل بود کمک میدادند بهشون ولی خدا هست براشون خودش کمکشون کنه ان شاءا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا روسیه کمک نمی کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
علب
۱۱:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ترکها قهرمان انساندوست وتو دنیا اعتبار و حرمت دارند
یاشاسین تورکیه ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خب اون سه کشور یکیش ایرانه اون دوتا دیگری کدوم هستن برادر عراق هم هست یا نه؟
Germany
آریا
۱۳:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
روسیه و ارمنستان هستند فقط ،عراق کجا بود.
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۳:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
هم عراق بود هم کل نیروهای مقاومت هم روسیه هم ونزوئلا و اردن و لیبی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
قانون کارما طبیعت مسیر خودش رو بلد.....دقیقا مسیرهایی که پیموده شده....برای خودشون اتفاق.....به هر شکلی باشد......ینیم از طبیعت....
..
Iran (Islamic Republic of)
شهباز
۱۱:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
انسانیت رو فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
نمیدونم چرا ایران اینقد افغانی هارو راه میده بخدا اگه بندازین بیرون اینارو مشکل بیکاری مستجرا حل میشه تورخدا بندازیدبیرون
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۱:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
خفه شو بابا افغانستانی های بدبخت به جز کارگری چیکار میکنند ؟توعه لمپن به جاشون کارگری میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
پیشنهاد می شود ایرانی ها و افغانی های شهرهای پر ازدحام کشور که دواطلب زندگی در سوریه هستند، به همراه خانواده برای کمک به زلزله زدگان به سوریه بروند و سپس در آنجا زندگی کنند.
مزایای طرح
1 کمک به زلزله زدگان سوریه
2 کاش و بهبود تراکم جمعیتی در شهرها
3 تقویت مقاومت در سوریه در مقابل اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
اگرامکان داره راهنمایی بفرمایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
آیاافرادشخصی میتوانندبرای کمکرسانی به سوریه بیاین
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
مردم خوی توی این سرما هنوز تو چادر هستن گاها چادرم براشون نیست شما به فکر سوریه هستین اگر مردم سوریه مظلوم هستن پس مردم خوی چی هستن اونا مظلوم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۰:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
در خوی چطور!!!؟؟؟اونجا رو آباد کردید که الان دارید تو سوریه ول میچرخید اموال مردم رو حیف و میل میکنید!؟
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۰:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام لطفا در مورد متروپل آبادان اطلاعات دروغ نگید چند مرتبه ریزش داشت و هر ریزشی چندنفر زیر آوار میرفتن اینقد عملکرد ضعیف بوده که مورد اعتراض مردم قرار گرفته بود و پسری که هم با سگ خودش زیر نظر هیچ ارگانی نبود و خوب تونسته بود چند نفر از آوار نجات بده از محل با کمک نیروی انتظامی دورش کنند چون کارهای خیلیا زیر سوال رفت بود و تازهم نیز یک هفته پیش کار آوار برداری بعد از یکسال تموم شد اون هم ساختمانی که توی مرکز شهر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
داداش چی ثیزنی پنج میلیون مهاجر از خدمات رایگان استفاده میکنند ؟ مادرم یکشب بیمارستان بود یک سرم زدن فرداش باهزار جور التماس قانع شدن دو برابر حساب کنند نه سه برابر یعنی به جای شیش میلیون تومن دو میلیون تومن بگیرن .اونم تو یه بیمارستان دولتی کیفیت پایین بدون هیچ رسیدگی .با رضایت شخصی ازبیمارستان اوردیم . یه چیزی بگید که با واقعیت حد اقل یه کمی تطبیق داشته باشه .یک عده مهاجر بیمه سلامت هستند که پولشو سازمان ملل داده بقیه مهاجرین هم اگر بخوان بیمه بشن باید دو برابر حق بیمه معمول رو پرداخت کنند .کجا خدمات رایگان ؟اگر هم خدمات رایگانی بوده از هلال احمر نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه امریکا رو،خدا لعنت کنه سلبریتی ها نادان همه جهان رو حالم از بازیگرای وطن فروش عوضی ایرانی به هم میخوره بخدا بیینمشون تف بروشون میندازم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تو‌اگه‌طبیبی‌درد‌خود‌درمان‌کن...‌دلتون‌برا‌سوریه‌بیشتر‌از‌مردم‌خوی‌میسوزه‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تلفات ترکیه تاکنون ۶ برابرسوریه بوده،این راهم مدنظرداشته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۱:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
عزیز بخش زیادی از منطقه زلزله زده سوریه تکفیری نشین که از نظر حکومت مرکزی خارج و هیچ آماری ازش نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خب به شما چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا خودتون نذاشتین به خوی آزربایجان جنوبی کمک کنن و خودتون هیچ کاری نکردین؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
آذربیجان جنوبی کجاست‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خب عزیزم تعداد کشته های ترکیه ۱۷ هزار نفر و سوریه ۳ هزار نفر بوده تا الان... عقل تو چی میگه؟!کجا باید بیشتر کمک کنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۰۹:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

خوی را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
Oy
۱۱:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
انسانیتم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خداوند به رسول الله تو قران فرمود اگر همه مردم از تو رویگردان شدن بگو حسبی الله سختی وتنهایی داره حسبی الله گفتن همین تنها نگهبانی وسرپرستی خداوند تا الان برای مردم سوریه کافی بود از این به بعد کافیه
خوب همین ۹۰ کشور میخواستن نابوذشون کنند تونستن نه چون ایمان داشتن گفتن فقط یاری خدا کافیه تا الان خدا سپاه جنود واسمانش رو براشون فرستلد از این به بعد هم میفرسته یقین داشته باشید
پس فقط بگید حسبی الله خدا کافیذخودش کار ساز وکاردانه میدونه چیکار داره میکنه ازمایش حق وباطله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تو خوی چندتاکشور اومدن؟ سوریه به ما چه ربطی داره،فکرتون فقط شده سوریه و فلسطین ویمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا ی زور گو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
از بیت المال اگر میبرید سوریه و.... ما راضی نیستیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
لطفا ایران هرچقدر میتونه کمک کاری سیاست نداریم اما مظلومیت سوریه انگار خیلی بیشتر از مردم ترکیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ترکیه یک کشوزطرفداراسرائیل کودک کشه معلومه که بیشترکشوراطرفش هستن ولی سوریه مثل ایران مظلومه انشالله که خدابامردم سوریه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
لعنت بر آنهایی که دم از آزادی می‌زنند ولی جلوی کمک به مردم سوریه را میگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
بهتره ب مردم خودمون رسیدگی کنید نه مال مردم جای دیگه خرج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خوی به کنار.لطفا به کشور دوست همسایه برادر کمک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
این حقوق بشر؟! متاسفم انسانیت کجا رفته..
چرا کمک به زلزله زدگان سیاسی میکنن..!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
مردم سوریه واقعا مظلوما..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
درخوی چند کشور مشارکت دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
چون سوریه نوکری اسرائیل را نمیکنه ولی اردوغان به نتانیاهو سواری میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
میگم مگه توسوریه انتخابات نیست من ازبچگی یادمه بشاراسددر راس حکومته!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
بازم خوبه ۳ تا کشور هستن
تو شهر خوی که هیچ کشوری نیست حتی نیروهای ایرانی ول کردن رفتن سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خوی منتظر توست که بری کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
لطفا کمتر دروغ بگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
اینهمه کمک رسانی در همون روزاول رو نمیبینی؟یه کم منصف باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
لطفا چرت و پرت نگید آخه زلزله خوی و سوریه یکیه ثانیا شما انگار از امداد رسانی در اون منطقه خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
من خودم تو ارومیه بودم رفتم خوی
۳تا۴ روز اول بد بود ولی بعدا رسیدگی در حدی شد
بعدش خیلیا که اصلا مشکلی ندارند خودشونو به جای زلزله زده ها جا می زنن
و وسایل اهدایی میفروشند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
دروغگوی فاسد همین اداره ما هر روز دو تا اکیپ داریم تو خوی. صبح ساعت 7 میرن تا 24 ساعت بعد با اکیپ بعد تعویضشون می کنیم. . دارین خفه میشین از دروغگوی و نفاق. اگه راست میگین یه روز بیاین ببینین تو خوی چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خجالت بکشید خود تحقیرها نمی ببیند خدمات رو خوی فقط سه تا کشته داده اینقدر داد بیداد راه انداختید واقعا مزدوران منافق شمایید ۱۸ هزار چادر زندن موکبها فعالیت میکنند خود شما چیکار کردید چرا نرفتید خوی
Iran (Islamic Republic of)
Somy
۱۱:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا تو خوی روسیه یه هواپیما فرستاده دیروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا هرچی میشه میگید خوی ؟؟!
آخه کدام افراد درخوی زیر آوار موندن؟؟؟؟!
میدونید الان چقدر افراد در سوریه زنده زیر آوار هستند که هر دقیقه براشون حیاتی هست و نجاتشون کار هر مسلمان و غیر مسلمان و کلا کار انسانیست!
هرچی میشه یه سری میان میگن خوی ..
خیالت راحت از تو بهتر زیادهستند که دنبال حتی جعل و جازدن افراد از کشورهای دیگه به جای مردم خوی هستند و اگه آرامشی الان تو خوی نیود ببین چکارمیکردند ووقتی چیزی ندارند رو کنند یعنی به زلزله زدگان خوی رسیدیگی شده و بلاخره زلزلس و یه روزه که نمیشه همه مشکلاتشون حل بشه اونم زمستون که نمیشه ساخت وساز کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
چرا خودت که زبونت درازه نمیری کمکشون شاید اونجا چشمتون باز شد گروه های جهادی رو هم دیدید ، لطفا هر چی فضای مجازی میگه رو باور نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
سوریه یک کشور مظلوم هست در زمان جنگ ظالمانه 8 ساله فقط سوریهقهرمان و البته کمی هم لیبی به ما کمک کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
هردواین کشورهاشرقی وتحت تسلط روسیه بودندوهستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
تا اونجایی که میدونم، بشار اسد فقط دست بگیر داره،
سرسوزنی به کسی کمک نکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
عرب هم نیستن یعنی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
حقوق ضد بشر
اگر آمریکا بگه بمیر می میرند
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۱۱:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
البته کسانی داخل ایران هم هستند که بدون علم پیرو امریکا هستند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
مردم سوریه از شما ممنون هستن ک از مردم ایران بیشتر هواشون دارید دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
دیگ دستتون رو شده برا همه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
خدا را شکر به مردم خوی هم تا حالا کمک شده و باز هم کمک می کنند اگر ما بتوانیم که به هر مصیبت دیده ای چه در کشور خودمان چه در خارج کمک کنیم و خو شمالی را در چهره هاشون ببینیم چه چیزی بهتر و زیباتر از این
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
بمیر آلبانیایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
اگر چشمتون باز کنید میبیند دارند رسیدگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
جات گرم و نرمه بنشین جلو بخاری چای وقهوت رو بنوش !!
اگه رفتی و از نزدیک دیدی اونجا چه خبره و چقدر زیر آوار دفن شدن و.. اونوقت نظرت عوض میشه اما الان .... ! هیچی همون چای و قهوت رو بخور و ببین علی کریمی دیگه کیا جای مردم خوی جا میزنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
ما ایرانیا طرف دار مظلومیت هستیم .
آخرین اخبار