فرمانده قرارگاه حمزه:

خطه شمال غرب سرزمین شکست همیشگی دشمنان نظام اسلامی است

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه خطه شمال غرب کشور سرزمین شکست همیشگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: در اغتشاشات اخیر هم دشمنان به این شکست در مقابل مردم غیور منطقه و پاسداران این نظام مقدس اعتراف کرده‌اند.

سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) روز جمعه در آیین پاسداشت روز پاسدار که با حضور آیت الله رئیسی رییس جمهور کشورمان در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: تمام تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه در منطقه شمال غرب و ۲ استان آذربایجان غربی و کردستان بر این است که امنیت در منطقه برقرار باشد که در این خصوص به حول و قوه الهی موفق بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در امنیت بسیار خوبی قرار داریم، اظهار کرد: هرچند آمریکایی‌ها و دشمنان با تجهیز و مسلح کردن ضد انقلاب تلاش می‌کنند که به امنیت این خطه ضربه بزنند، ولی با تلاش همه رزمندگان اسلام نتوانسته‌اند هیچ غلطی در منطقه بکنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اضافه کرد: حضور سه باره آیت الله رئیسی در خطه آذربایجان غربی نشان از اهمیت منطقه برای دولت دارد، زیرا شمال غرب منطقه شهیدان بزرگی، چون باکری، کاظمی و صیاد شیرازی است.

سردار اوصانلو با بیان اینکه آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: علاوه بر این، ۲۵ هزار شهید مهاجر در استان داریم که از جای جای کشور برای دفاع از این مرز و بوم آمدند و در این خطه به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: تمامی پاسداران و نیرو‌های مسلح و مرزبانان کشور در این خطه، سرافراز و سربلند، بیدار و آماده برای جان نثاری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.