برنامه‌هاي جديد راديو جوان اعلام شد

مدير شبکه راديويي جوان اعلام کرد: از ابتداي بهمن، هشت برنامه جديد در کنداکتور پخش شبکه جوان قرار مي‌گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛بهنام احمدپور مبارکه،مدير شبکه جوان،از تغييرات جديد در برنامه‌هاي اين شبکه خبرداد و گفت:با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده از يکم بهمن‌ماه، چند عنوان برنامه جديد به مجموعه برنامه‌هاي شبکه جوان اضافه مي‌شود. از جمله اين برنامه‌ها، برنامه "با من حرف بزن" است که شنبه شب‌ها در ساعت 21 پخش مي‌شود. اين برنامه کاري در حوزه روانشناسي از گروه جوان و دانش است که تلاش دارد با دعوت از کارشناسان مطرح به سؤال‌هايي که از سوي دختران و پسران جوان مطرح مي‌شود، پاسخ دهد.

مديرشبکه جوان در ادامه افزود:برنامه "تازه به تازه نو به نو" از جمله برنامه‌هاي جديد از گروه جوان و فرهنگ است که پنج‌شنبه‌ها در ساعت 21 پخش مي‌شود. اين برنامه با همکاري مرکز موسيقي سازمان تهيه مي‌شود و قرار است آثار جديد موسيقايي جواناني را که در اين حوزه کار مي‌کنند، معرفي كند و نيز مورد تحليل و بررسي قرار دهد.

او گفت:"معجون" برنامه جديدي از گروه جوان و تفريحات است که جمعه‌ها در ساعت 19 پخش خواهد شد. همچنين برنامه "شما چي مي‌گي" در گروه جوان و انديشه تهيه شده است. اين برنامه دوشنبه‌ها در ساعت 21 پاسخ‌گوي شبهاتي خواهد بود که از سوي جوانان مطرح مي‌شود.

وي همچنين اظهار كرد: برنامه ديگر شبکه جوان "ما بازيگريم" نام دارد؛ کاري از گروه جوان و تفريحات است که پنج‌شنبه‌ها در ساعت 14:30 در قالب مسابقه ارائه مي‌شود و جواناني که

علاقه‌مند به کار بازيگري هستند، مي‌توانند در اين برنامه حضور يابند. با روندي که مسابقه دارد، در نهايت کساني که توانمندي بالاتري دارند، انتخاب مي‌شوند و مي‌توان آن‌ها را به مرکز هنرهاي نمايشي راديو معرفي کرد.

احمدپور ادامه داد: برنامه ديگر، "قرار شاعرانه" نام دارد و برنامه مشاعره است که در گروه جوان و فرهنگ تهيه و جمعه‌ها در ساعت 20:30 پخش مي‌شود. برنامه "سوغاتي" نيز کاري از گروه فرهنگ است که جمعه‌ها در ساعت 11 پخش خواهد شد. برنامه سياسي با عنوان "هفته‌نامه" از جمله برنامه‌هاي جديد است که در گروه جوان و جامعه تهيه مي‌شود. اين برنامه پنج‌شنبه‌ها در ساعت 15:30 از شبکه جوان پخش مي‌شود و رويدادهاي سياسي هفته گذشته را انعکاس و مسائل مهم سياسي را مورد تحليل و بررسي قرار مي‌دهد.

مدير شبکه جوان درباره علت اين تغييرات اظهار كرد: شبکه ما شبکه‌اي جوان است و روحيات مخاطبان ما اقتضا مي‌کند که هر چند وقت يک بار برنامه‌ها تغيير کند. به نظر من، دليل اين امر به‌خاطر ظرفيت‌هايي است که در شبکه جوان وجود دارد و برنامه‌سازان مي‌توانند خودشان را از فضاي تکراري جديد جدا کنند.

او افزود: زماني که ما مي‌خواهيم تغيير ايجاد کنيم، اين تغييرات بر اساس ارزيابي‌هايي بوده که از برنامه‌ها شده است. وقتي يک برنامه سير نزولي پيدا مي‌کند، طبيعتاً بايد به فکر اين باشيم که جايگزين مناسبي براي آن برنامه پيدا بکنيم. اين تغييرات به خاطر اين است که بتوانيم به نيازهاي مخاطبان خودمان پاسخ مناسب ارائه بدهيم.

احمدپور مبارکه با تأکيد بر لزوم ارتقاي توان برنامه‌سازان شبکه جوان خاطرنشان کرد: ما در شبکه جوان وظيفه داريم تا توان برنامه‌سازان را ارتقا دهيم و از ظرفيت‌هاي نهفته، بيش‌ترين استفاده را بکنيم؛ به همين دليل اتاق فکر برنامه‌ها راه‌اندازي شده و هر برنامه‌اي اتاق فکر براي برنامه‌ريزي محتوايي با حضور اساتيد دانشگاه و افراد صاحب‌نظر را در کنار خودش دارد که به برنامه‌سازان در حوزه رسانه به لحاظ علمي و محتوايي کمک کنند. از طرف ديگر از طريق برنامه‌ريزي‌هايي که در باشگاه راديو جوان انجام داديم، گوشه چشمي هم به نيروهاي جوان، مستعد و صاحبان ايده‌هاي نو شده و اين مسير براي ورد افکار نو و خلاق باز است./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار