لیگ برتر والیبال/ کاله آمل (2) هاوش گنبد (3)

سرمربی تیم والیبال کاله آمل: تغییر سیستم بازی حریف به ضررمان شد/ فرهاد قائمی یک نفره ما را برد

تیم کاله آمل در دیدار شب گذشته مقابل هاوش گنبد با نتیجه سه بر 2 شکست خورد اما جایگاه این تیم در پایان هفته دوم از دور برگشت در مکان سومی جدول رده بندی محفوظ ماند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شاگردانم در این دیدار بسیار عالی بودند آنها 2 ست سخت یکی از بهترین بازیهایشان را به نمایش گذاشتند اما از ست سوم حریف را دست کم گرفته و این امر باعث شد تا تیمی که در اختیارمان قرار داشت خود را بازسازی کرده و به شرایط بازی برگردد و خود را به ما تحمیل کند.

وی گفت: این بازی از نظر ارائه تاکتیک های حرفه ای و فنی والیبال برای تماشاگران حاضر در سالن بسیار زیبا و عالی بود اما نتیجه خوبی را برای ما به همراه نداشت ؛ بازیکنان آمل از ست سوم دچار استرس پیش از حد شدند و توانستند کیفیت توانایی هایشان را به خوبی بروز دهند.

وی تصریح کرد: در 2 ست اول بازی بازیکنان کاله آمل توانستند به خوبی تمامی تاکتیک های ارائه شده را اعمال کنند و بازیکنان پشت خط و دریافت حریف را از بازی خارج کردند اما در ست سوم تعویض سیستم بازی حریف به ضررمان شد آمدن فرهاد قائمی در پست قطر پاسور باعث شد تا شاگردانم نتوانند در برابر این سیستم عملکرد خوبی داشته باشند، ما با این سیستم آشنایی نداشتیم. البته باید بگویم تیم هاوش گنبد سه ست پایانی را که این بازی را یک نفره یعنی با فرهاد قائمی پیروز شد ، باید این مشکل را به طور کلی در تیم آمل حل شود به طوری که با تغییر سیستم حریف بازیکنان دچار استرس و سردرگمی شوند.

*اعمال کنندگان قانون ضعیف عمل کردند

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در ست پنجم این دیدار ما از نوع قضاوت لطمه خوردیم به طوری که قوانین بسیار ساده در زمین اجرا نمی شد، هیچ گونه نظارتی بر ارنج حریف نمی شد و زمان های حساس این بازی سنگین به والیبالیست ها اخطار داده شد به طوری که این اشتباهات جای تاسف دارد.

در زمین مسابقه چهار ناظر حضور داشت ولی هیچ یک از آنها یکدیگر را قبول نداشتند، البته نمی خواهم بگویم که باخت ما داور نقشی داشته امااشتباهات آنها تیم بازیکنان و ی در وادار به واکنش های عصبی کرد.

در این بازی محمد حسین شفقی که داوران صاحب نام و با تجربه والیبال است نتوانست مدیریت خوبی داشته باشد ناظران حتی نمی توانستند برگه منشی را تنظیم کنند به طوری که سه داور از سکوی قضاوت پائین آمده و مشکل را رفع کرد.

*کمیته انضباطی و برخوردهای یک بام و 2 هوا

وی یادآور شد: متاسفانه در لیگ والیبال شاهدیم کمیته انضباطی فقط تماشاگران آملی را محروم می کند در شرایطی که در گنبد تماشاگران نقش قابل توجهی در ایجاد استرس و بی نظمی داشتند حداقل 500 نفر از آنها دور زمین بازی نشسته بودند پس چرا گزارش های ناظران که به مسئولان فدراسیون ارائه می دهند شامل حال تماشاگران گنبدی، بندر عباس نمی شود و ما فقط باید از حضور تماشاچی در بازی خانگی محروم شدیم این نوع برخورد یعنی عملکرد یک بام و 2 هوای مسئولان که امیدواریم این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار