دومين باري ايران و كرواسي؛

ادامه روند جوانگري صانعي در تيم ملي

علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان همچنان روند جوانگرايي را در تيم ملي ادامه مي دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي فوتسال كشورمان در اولين باري تداركاتي با تيم كرواسي اين تيم را با نتيجه 2 بر يك شكست داد. در اين ديدار كه از شهر اسپليت كرواسي برگزار شد، ملي پوشان ايران موفق شدند ميزبان جام ملت هاي اروپا را شكست دهند.

گفتني است، دومين ديدار دوستانه تيم ملي فوتسال ايران و كرواسي امروز در همين شهر برگزار مي شود.

علي صانعي در اين ديدارهاي تداركاتي بار ديگر بازيكنان جوان را به همراه خود برد تا بار ديگر قدرت نسل جديد فوتسلا را در برابر قدرت هاي برتر جهان بسنجد.

در اين بازي كه بازيكناني مانند وحيد شمسايي ،‌مصطفي نظري، اصغر حسن زاده، بابك سهرابي، حسين طيب،‌حضور نداشتند. ميدان در دست بازيكناني مانند طاهري،‌و كشاورز بوده كه با هماهنگ با مهره هاي اصلي توانستند با نتيجه 2 بر يك به پيروزي دست يابند.

شايان ذكر است ايران و كرواسي كه سال گذشته در يزد در دو بازي تداركاتي دو برابر هم قرار گرفته بودند در آستانه جام ملت هاي آسيا و اروپا فرصت را فراهم كردند تا بار ديگر قدرت خود را در برابر هم بسنجند.

بايد ديد صانعي تا چه حد چنين تركيب جواني را براي مسابقات جام باشگاههاي آسيا انتخاب مي كند.

ملي پوشان ايران در پايان اين دو بازي تداركاتي فردا به ايران برمي گردند. تا بار ديگر براي ادامه حضور در رقابت هاي ليگ برتر فوتسال در اختيار باشگاههايشان قرار بگيرند.

گفتني است تيم ايران در حال حاضر در رده ششم جهان و كرواسي در رده سيزدهم رنكينگ جهاني قرار دارد. قدرت بهادري،‌ محمد طاهري، مهدي جاويد،‌ محمد كشاورز، مجتبي نصيري نيا، جواد اصغري مقدم، مجيد لطيفي، حميد احمدي، عليرضا صميمي،‌ بهروز جعفري، سعيد تقي زاده، سپهر محمدي، سيدعلي كيايي و مجيد نيكدري نژاد از ملي پوشان اعزامي ايران به كرواسي هستند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار