۱۰ تبعه غیرمجاز افغانستانی در سانحه تصادف در فارس جان باختند

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از برخورد یک موتر پژو حامل اتباع افغانستانی و کامیون ایسوزو با ۱۱ کشته و ۳ مجروح خبر داد.

در پی وقوع یک حادثه ترافیکی در استان فارس  ۱۱ شهروند افغانستانی جان باخته‌اند.

عبدالهاشم دهقانی، رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از برخورد یک موتر پژو حامل اتباع افغانستانی و کامیون ایسوزو با ۱۱ کشته و ۳ مجروح خبر داد و گفت: این حادثه در محور نی‌ریز- محور قطرویه – سیرجان به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اینکه موتر پژو با سرعت غیرمجاز در حال حرکت بوده، افزود: علت این سانحه رانندگی انحراف به چپ و سرعت غیرمجاز موتر پژو اعلام شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: در این حادثه رانندگی ۳ تن زخمی شدند که مجروحان پس از دریافت خدمات دریافتی اولیه توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ اورژانس به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال داده شدند.

حسن همتی، سخنگوی اورژانس فارس نیز با بیان اینکه ‌بر اثر تصادف پژو و کامیون ایسوزو در جاده نی‌ریز- قطرویه – سیرجان ۱۱ نفر کشته‌ شدند، گفت: در این حادثه ۱۰ سرنشین خودرو ۴۰۵ که تبعه غیرمجاز افغانستان بودند به همراه راننده در دم جان باختند.

وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر ۱۵ قطرویه رخ داد راننده ایسوزو و دو همراهش نیز مصدوم و به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شدند.

استان های مرزی ایران همواره در معرض ورود غیرقانونی اتباع خارجی است که این موضوع علاوه بر ایجاد مشکلات امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، امنیت جاده های این استان را به دلیل سرعت بالای خودروهای حامل اتباع افغانستانی غیرمجاز، تعدد افراد در یک خودرو و همچنین عدم رعایت مسائل ایمنی جاده ای و قوانین ترافیکی مورد تهدید قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار