ساخت بیش از ۲۹۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر سهمیه این استان در ساخت واحدهای مسکونی در سال جاری را ۳ هزار و ۸۹ واحد مسکونی دانست و گفت: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی در روستاهای استان آغاز شده است.

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر به نقش بنیاد مسکن در طرح ملی نهضت ملی مسکن پرداخت و اظهار داشت: در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن همه امکانات وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ملی نهضت مسکن شهر‌های بالای زیر ۱۰۰ هزار نفر متولی آن بنیاد مسکن است گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن در این استان از مرحله آماده‌سازی تا ۷۰ درصد انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر سهمیه این استان در ساخت واحد‌های مسکونی روستایی در سال جاری را ۳ هزار و ۸۹ واحد مسکونی دانست و گفت: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۹۵۴ واحد مسکونی در روستا‌های استان آغاز شده است.

مقدم ادامه داد: در این راستا ۱۵۰۲ واحد مسکونی با بانک برای پرداخت وام به متقاضی انعقاد قرارداد شده و به هرکدام از واحد‌ها ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۳۴ واحد مسکونی تسهیلات بنیاد مستضعفان دریافت می‌کنند تصریح کرد: در این راستا ضمن پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲ تن میلگرد و ۱۰ تن سیمان رایگان دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: ۱۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۳۰ میلیون تومان و در روستا‌ها ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.