پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال بدون چشم‌پوشی برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۷۶ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در روز‌های منتهی به چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۲۵ نفر در این رابطه از ابتدای اسفند ماه تاکنون، گفت: پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخرسال بدون چشم‌پوشی برخورد می‌کند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: مجموعه انتظامی با عاملان خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی با اشاره به قوانین جزائی مرتبط با چهارشنبه آخر سال، گفت: خانواده‌ها با کنترل و نظارت بر فرزندان خود در آخرین چهارشنبه سال می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال مطابق قانون برخورد قاطع می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که در شب آخرین چهارشبه سال اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ در بازداشت می‌مانند.

سرهنگ موقوفه‌ئی به برخورد با رانندگان متخلف و ناهنجار در شب چهارشبه آخر سال اشاره کرد و افزود: خودروی آن دسته از رانندگانی که در این شب اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ توقیف می‌مانند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش موادمحترقه مراتب را از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.