نیمی از چادر مشکی موردنیاز کشور تا ۱۴۰۴ از تولید داخل تامین می‌شود

مدیر دفتر نساجی وزارت صمت گفت: تا سال ۱۴۰۴ حدود ۴۴ میلیون متر پارچه چادر مشکی در داخل تولید شود که تقریباً نیمی از نیاز کشور به این کالا را رفع می کند.

محسن گرجی مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت گفت:در حال حاضر ۱۰ میلیون متر پارچه چادر مشکی در کشور تولید می‌شود.  در مورد مصرف داخلی ارقام متفاوتی از ۴۰ میلیون متر و بیشتر از آن مطرح می‌شود.

به گفته او، قرار است تا سال ۱۴۰۴ هم حدود ۴۴ میلیون متر پارچه چادر مشکی تولید شود که تقریباً نیمی از نیاز کشور از نظر چادر مشکی را برطرف خواهد شد.

گرجی از احداث خط تولید پارچه چادر مشکی در کشور خبر داد و گفت: ظرفیت این مجموعه نیز برای تولید پارچه چادر مشکی ۱۸ میلیون متر است و با احتساب راه اندازی این مجموعه، این میزان نیز به ظرفیت تولید چادر مشکی کشور افزوده شود.

برچسب ها: چادر مشکی ، وزارت صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه اونایی که آن همه سال کارخانه تولید چادر مشکی را بستند و رفتند از خارج وارد کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
یه کشور شیعی و مدعی باید تا سال 1404 نیمی از تولید چادر زنانش را بتواند تولید کند .واقعا بی عرضگی حدی دارد که مهر نماز تا سجاده و تسبیح و حافظ حجاب زنانمان باید از چین وارد شود این را به چه طریق می توان توجیه کرد باید خجالت کشید از این همه بی تدبیری و بی توجهی به نیازهای حیثیتی یک کشور انقلابی و شیعی باید مسئولین بی کفایت را برای همیشه از صحنه حضور در دولتها و مراکز علمی و سیاسی با لگد بیرون انداخت و مجازات کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام . با این دنده که ما جلو ميريم فک کنم اونموقع دیگه چادری تو کشور وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
شما فکر نکن تهران همه ایران نیست
آخرین اخبار