توزیع ۶۷ دستگاه ماشین لباسشویی میان مددجویان چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه سال جدید ۶۷ دستگاه ماشین لباسشویی میان مددجویان استان توزیع شد.

ابراهیم محمدی با اشاره به خدمت توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تأمین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت بیان کرد: این لوازم شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال، کولرآبی و ماشین لباسشویی است.

وی بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در چندین مرحله شش هزار و ۹۰۵ دستگاه لوازم ضروری میان مددجویان فاقد این لوازم توزیع شده افزود: در آستانه فصل تابستان ۱۲۱۷ دستگاه کولر آبی و ۳۲۳ دستگاه یخچال، در آستانه فصل پاییز سه زهار و ۹۷۳ دستگاه بخاری گازسوز، هزار و ۳۲۵ دستگاه آبگرمکن و در آستانه سال جدید نیز ۶۷ دستگاه ماشین لباسشویی توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


معاون حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

شایان ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.