کمک‌های مردمی به کمیته امداد مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال توسط مردم و خیرین برای حمایت از نیازمندان این شهرستان به این نهاد کمک شد که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد بیشتر است.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: این کمک‌ها در قالب چهار سرفصل صندوق صدقات، فعالیت‌های مبتنی بر نیاز، طرح ایتام و محسنین، زکات و سایر سر فصل‌ها جمع آوری و هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد که برای تهیه آن بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به اینکه ۱۷ مرکز خیریه در سطح شهرستان فعال هستند، گفت: مردم و خیران این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال ۲۸ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

نوذری اظهار کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشت و از ۲۰ میلیارد ریال سال قبل به ۲۸ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه مردم مهاباد در امر نیکوکاری و کمک به هم نوع پیشرو آذربایجان غربی هستند، یادآور شد: مردم و خیران می‌توانند وجه نقد خود را با شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: همچنین مردم و خیران با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد با گوشی تلفن همراه خود می‌توانند مبالغ اهدایی را واریز کنند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار ۵۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.