اعلام برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س)

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت از آغاز ویژه برنامه‌های تحویل سال جدید از ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۹ اسفند خبر داد.

حجت الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) ویژه برنامه‌های تحویل سال جدید در این آستان مقدس را اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی احمدی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و قرائت ادعیه و مناجات با اجرای حاج حسن شالبافان برگزار می‌شود گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو، دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ شب آغاز و تا ساعت ۱ بامداد ادامه دارد.

او افزود: در این ویژه برنامه، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به صورت زنده از بلندگو‌ها و تلویزیون شهری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان از برپایی نمایشگاه نوروزی با عنوان بهار در بهار در صحن پیامبر اعظم خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان در موضوعات کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و آموزش خانواده از ابتدای نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بخش ویژه بانوان در این نمایشگاه با موضوعات جمعیت و حجاب و عفاف فعالیت می‌کند افزود: نمایشگاه قرآنی هم با نمایش نسخه‌های زیبا و قدیمی قرآن کریم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) از فعال بودن مقبره‌ها و حجره‌های صحن امام رضا (علیه السلام) در این ایام خبر داد و گفت: مقبره شیخ فضل الله نوری با موضوعات بصیرتی و استکبار ستیزی، مقبره شهدا با برنامه‌های روایتگری شهدا و مقبره پروین اعتصامی با محفل‌های ادبی و خوشنویسی در خدمت زائران و میهمانان خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مختلف به زبان‌های عربی و آذری در بخش بین الملل تصریح کرد: همه خادمان حرم مطهر بانوی کرامت در بخش‌های مختلف به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از زائران خواهر خورشید خراسان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.