فنونی زاده: لیست تیم ملی نشان از نگاه ویژه قلعه نویی به لیگ برتر است/ از دعوت نشدن قایدی تعجب کردم

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم نکته مثبت لیست قلعه نویی این است که او نگاه ویژه‌ای به بازیکنان لیگ برتر داشته است.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال درباره لیست اعلامی تیم ملی فوتبال از سوی امیر قلعه نویی اظهار کرد: به نظرم حسن بزرگ لیست قلعه نویی این است که او نگاه ویژه‌ای به بازیکنان لیگ برتر داشته است. البته او نباید ۳، ۴ بازیکن مورد علاقه کی روش را دعوت می‌کرد.

فنونی زاده درباره اینکه جای چه بازیکنانی در لیست تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: به نظرم مهدی قایدی جایش در تیم ملی خالی است، چرا که او بازی‌های استقلال را در می‌آورد و از دعوت نشدنش تعجب کردم. همچنین  اخباری دروازه بان تراکتور و مسعود ریگی هم می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تغییر نسل در تیم ملی فوتبال صورت گرفت، گفت: میانگین سنی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از مابقی تیم‌ها بالاتر بود و قلعه نویی یک مقدار میانگین سنی را پایین آورد، اما باید پو ست اندازی در تیم ملی هر ۱۰ سال یک بار صورت بگیرد. حزباوی دفاع وسط فولاد بازیکن جوانی است که او می‌تواند در کنار شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان تجربه خوبی به دست آورد.

او درباره نظرش در مورد  قلعه نویی  سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد: به نظرم قلعه نویی بهترین گزینه داخلی است. این دومین تجربه اش در تیم ملی فوتبال محسوب می‌شود و امیدوارم اشتباهات گذشته را تکرار نکند. او باید مربی بدنساز خارجی بیاورد چرا که مربیان داخلی به دانش روز بدنسازی وارد نیستند. همچنین مربی دروازه بانان هم باید خارجی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۲۵ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
آقا مرتضی ببخشید منظور شما محمد عمری بود؟ یا قائدی؟ چون برادر شما، آقا مهدی هم نظرش با شما یکی بود؟ نظر شما برای همه محترم است اما مواضع شما متفاوت! شما از پرسپولیس دفاع می کنید و بازیکن استقلال را مدیون دعوت می دانید! برادرتان پرسپولیس را می کوبد و بعد به باشگاه پرسپولیس می رود و پاداش می گیرد! لطفا تکلیف خودتان را حداقل با خودتان مشخص کنید. برای ما که مشخص است.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۳:۳۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام رفیق شرمنده شما خوب خوندین که آقای فنونی زاده چی فرمودند و دلیلی تم نداره که رگ غیرت بلند کنی واسه عمری چونکه از نظر شما عمری حقشه که از جاهایی منم میگم آره حق باهاته ولی نظر دیگران نظره شخصیشونه و صدردرصد که ایشون خیلی از منو شما از فوتبال سر درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۳:۰۸ ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
آقا مرتضی و آقا میثم من بیسواد که نفمیدم ، شما دو بزرگوار منظورتان از جملات مبهم چه چیزی می خواستید بیان کنید .
آخرین اخبار