تخصیص ۴۰۷ هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از تخصیص ۴۰۷ هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی در استان خبر داد.

 جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان آذربایجان شرقی با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط در آستانه عید نوروز برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه امسال برای کاهش تصادفات و تعداد جان باختگان ناشی از سوانح جاده‌ای هدف گذاری و برنامه ریزی کرده ایم گفت: طبق گزارش پلیس آذربایجان شرقی در چند روز اخیر نسبت به سال قبل از نظر کاهش تعداد تصادفات و همچنین تلفات جاده‌ای جزو ۳ استان هستیم.

آقای ذاکر با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای تسهیل سفر‌های نوروزی در استان از تخصیص ۴۰۷ هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی خبر داد و افزود: در بخش حمل و نقل جاده‌ای ۱۸۷ هزار صندلی اتوبوس، در ریلی ۱۱۰ هزار صندلی و در هوایی ۱۱۰ هزار صندلی برای جابجایی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی به استقرار تیم‌های راهداری و پلیس راه در ۷۱ نقطه حادثه خیز استان، نصب ۵۰ چراغ پلیسی چشمک زن در جاده‌ها و پوشش ترافیکی با به کارگیری و استقرار بیش از ۷۰۰ نیروی انسانی اشاره کرد و گفت:کاستن از آمار تصادفات جاده‌ای در استان مستلزم ارتقای فرهنگ رانندگی و ترافیکی، باورپذیری مردم در خصوص خطرات ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، ارتقای ایمنی و استاندارد جاده‌ها و خودروها، هوشمند سازی و افزایش تجهیزات و امکانات کنترلی جاده ها، افزایش تعداد و ساعات حضور پلیس در جاده‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.