در معاملات امروز ۲۸ اسفند؛

۵۰۲ میلیارد تومان پول افراد حقیقی به بازار سرمایه تزریق شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار سرمایه  شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان ۵۰۲ میلیارد تومان بود و ۷۵ درصد بازار در محدوده مثبت و حدود ۲۵ درصد بازار نیز در بازده منفی معامله شدند.

آقای محمد غفوری گفت: همانطور که پیش از این هم گفته شد بازار سرمایه در سالی که گذشت نسبت به سایر رقبا در بازار‌های موازی عقب بود که در روز‌های انتهای تلاش بیشتری را برای جبران این جاماندگی کرد.

او در ادامه افزود: در معاملات امروز حجم معاملات حدود ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون سهم ثبت شد و ارزش معاملات نیز حدود ۱۱ هزار و ۲۵۳ میلیارد تومانی رقم خورد.  در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی نیز حدود ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

او در ادامه افزود: امروز بازار سرمایه  شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان ۵۰۲ میلیارد تومان بود و ۷۵ درصد بازار در محدوده مثبت و ۲۵ درصد بازار نیز در بازده منفی معامله شدند همچنین ۳۰۶ هزار کد حقیقی امروز درسمت خرید بودند. در نهایت امروز ۵۲۶ نماد در بازار سرمایه مثبت و ۱۸۴ نماد نیز منفی بودند مورد دیگر این که صندوق‌های با درآمد ثابت نیز امروز شاهد ورود نقدینگی خوبی بودند.

امروز یکشنبه (۲۸ اسفند) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۴۹۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۴۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۵۴ هزار و ۷۱۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۶۰ هزار و ۴۶۱ واحدی ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار