محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز در مشهد

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: براساس تصمیم شورای عالی راهور، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، هیچ گونه طرح «زوج و فرد» در معابر پیرامونی حرم مطهر رضوی و هسته مرکزی شهر نخواهیم داشت و صرفا به مدیریت و روان سازی ترافیک اقدام خواهیم نمود.

سرهنگ عباس عابدینی رئیس پلیس راهور مشهد مقدس گفت: در بحث محدودیت‌های ترافیکی، از ساعت ۱۲ امشب (۲۹ اسفند) تا ساعت ۱۲ یکم فروردین ۱۴۰۲، محدودیت ترافیکی در خیابان‌های امام رضا (ع)، بلوار طبرسی، بلوار شیرازی و بلوار نواب صفوی به سمت حرم مطهری رضوی اعمال خواهد شد و هیچ یک از خودرو‌های شخصی زائرین و مجاورین حق تردد و توقف در خیابان‌های مذکور را نخواهند داشت.

او افزود: اولویت تردد و تشرف به حرم مطهر با زائران پیاده است و در مدت زمان اعلام شده، صرفا وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس و تاکسی‌های زرد امکان تردد را خواهند داشت که وسایل مذکور نیز در صورت ازدحام جمعیت، اجازه ورود به این خیابان‌ها را نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس ادامه داد: شهروندان و مسافران گرامی‌ که با خودروی شخصی عازم حرم مطهر خواهند بود، می‌توانند از ظرفیت ۶ هزار خودرویی پارکینگ‌های پس از رینگ اصلی حرم استفاده کنند.

سرهنگ عباس عابدینی بیان کرد: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در خیابان‌های اصلی منتهی به حرم، حدود ۶۰ درصد زائران به صورت پیاده مشرف خواهند شد و اولویت پلیس راهور نیز مدیریت ترافیک برای تشرف ایمن زائران رضوی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.