۱۴.۵ میلیمتر بارش در زنجان ثبت شد

کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعته گذشته بیشترین میزان بارش در استان ۱۴.۵ میلیمتر بود که در ایستگاه فرودگاه زنجان ثبت شد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره ای، آسمان استان امروز صاف تا قسمتی ابری است و بارش‌های رگباری و رعد و برق همچنان در استان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه به تناوب تا اواخر وقت چهارشنبه ادامه دارد، اضافه کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه این سامانه تضعیف‌ می شود اما بارش‌های محلی و پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

به گفته این کارشناس، طی این مدت بارش تگرگ و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها محتمل است همچنین دمای هوا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش می‌یابد به همین دلیل در برخی نقاط استان بارش ها به‌صورت برف خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارمغانخانه با دمای یک درجه و گیلوان طارم با ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاه های هواشناسی استان بود و دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در این مدت یک تا ۱۸ درجه بالای صفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.