فعالیت واحد‌های صنعتی زنجان در تعطیلات نوروزی پایش می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: محیطبانان و کارشناسان محیط زیست در تعطیلات نوروزی، واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی استان را به صورت شبانه روزی پایش و کنترل می‌کنند.

محمدرضا یافتیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان‌ها مطابق برنامه ریزی انجام شده، فعالیت این واحد‌ها را رصد و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۴ محیطبان نیز در ایام عید به صورت شبانه روزی در پاسگاه‌های محیط بانی مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش و مناطق شکار ممنوع حضور دارند و از طبیعت و حیات وحش استان حفاظت خواهند کرد.

این مسوول، ضمن قدردانی از زحمات محیطبانان استان در سال جاری، خاطر نشان کرد: محیطبانان ویترین و افتخار سازمان حفاظت محیط زیست هستند و به صورت شبانه روزی وظیفه حفاظت از طبیعت و حیات وحش را برعهده دارند و ۱۸۰ شبانه روز از سال را دور از خانواده سپری می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ادامه داد: انتظار بر این است مردم شریف استان در سال جدید با محیط زیست مهربان باشند و از هر اقدامی که سبب تهدید آن می‌شود خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا موارد دیگر به نزدیک‌ترین واحد محیط زیست مراجعه کنند یا با شماره‌های ۱۵۴۰ و ۰۲۴۳۳۵۴۱۰۰۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.