مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلام

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان ایلام توزیع شد.

سرهنگ علی ملک زاده مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با بیان اینکه اجرای مستمر و دامنه دار نهضت مواسات و همدلی از اولویت‌های سپاه در جهت رسیدگی تشکیل ۵۷۵ صندوق قرض الحسنه مردم یار در ایلام به نیازمندان جامعه بوده، اظهار کرد: ۵۷۵ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار با سرمایه بیش از ۴۰ میلیارد تومان راه اندازی شده است که امیدواریم سه هزار شغل در استان طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در قالب این صندوق‌های ایجاد شود.

وی افزود: قبل از شکل گیری این نهضت جامعه آماری مشخصی از این افراد در سطح استان وجود نداشت که با تلاش صورت گرفته هم اکنون این افراد شناسایی شده و در قالب نهضت مواسات و همدلی بسته‌های معیشتی بین آنان توزیع می‌شود

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ نوع خدمت در راستای کمک‌های مومنانه به نیازمندان انجام شده است، مطرح کرد: امروز بیست و هفتمین رزمایش مواسات و همدلی در استان اجرا و بیش از پنج هزار دست البسه در آستانه سال نو بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از سه و نیم میلیون پرس غذای گرم، چهار میلیون قرص نان، بیش از ۵۰ هزار لوازم التحریر و بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان با کمک مردم و سایر ارگان‌ها تاکنون در استان توزیع شده است.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه جهادی و عمرانی پرداخت و گفت: ۱۰۰ هزار نفر روز در استان اردو‌های جهادی و عمرانی برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.