پایان شایعات با حضور رونالدو در اردوی تیم ملی

نخستین تمرین تیم ملی پرتغال زیر نظر روبرتو مارتینز آغاز شد.

با شروع اولین فیفا دی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، شاهد تعطیلی لیگ‌های باشگاهی برای حضور ستاره‌های ملی پوش در اردو‌های تیم‌های کشورشان هستیم. تیم ملی پرتغال یکی از تیم‌هایی بود که از امروز تمرینات خود را با حضور سرمربی جدید آغاز کرد.

پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با هدایت فرناندو سانتوس تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، اما در این مرحله با قبول شکست ۱-۰ مقابل مراکش از دور رقابت‌ها کنار رفت. فدراسیون فوتبال این کشور برای جانشینی سانتوس گزینه‌های متعددی داشت که در نهایت با روبرتو مارتینز به توافق رسید.

این مربی اسپانیایی که از سال ۲۰۱۶ هدایت بلژیک را به عهده داشت، سرمربی بهترین روز‌های نسل طلایی این کشور به شمار می‌رود. او، اما بدون جام با بلژیکی‌ها خداحافظی کرد و حالا در ماموریت جدید خود باید روی ساختن یک تیم جدید در پرتغال کار کند.

اولین جلسه تمرینی سلسائوی اروپا با هدایت سرمربی جدیدش امروز با حضور همه ستاره‌های دعوت شده به اردو برگزار شد. شاخص‌ترین چهره این تمرین کسی نبود جز کریستیانو رونالدو که گمانه زنی‌های زیادی خصوص دعوت شدن یا نشدن او وجود داشت، اما مارتینز ترجیح داد در شروع کار خود در پرتغال محتاطانه و دور از جنجال عمل کند.

تیم ملی پرتغال خود را برای دو دیدار در مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ آماده می‌کند. این تیم در روز‌های سوم و ششم فروردین ۱۴۰۲ دو بازی برابر لیختن‌اشتاین و لوکزامبورگ برگزار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.