میزبانی بنیاد کرامت رضوی از زائران نوروزی

بنیاد کرامت رضوی با اجرای طرح‌های خدمت‌رسان از زائران نوروزی میزبانی می‌کند.

 همزمان با آغاز سال نو و تشرف میلیونی مردم به مشهد مقدس، بنیاد کرامت میزبانی بنیاد کرامت رضوی از زائران نوروزی با اجرای طرح‌هایی خدمت‌رسان رضوی با اجرای طرح‌هایی خدمت‌رسان زائران امام هشتم (ع) خواهد بود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: ۳۲ ایستگاه جاده‌ای خدمت‌رسانی در خراسان‌رضوی و استان‌های مجاور در استان‌های گلستان، یزد، سمنان، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی فعال شده و پذیرای زائران نوروزی در مسیر منتهی به شهر مقدس مشهد است.

جعفر رئیسیان‌زاده افزود: ۱۱ ایستگاه از این تعداد ایستگاه در خراسان رضوی دایر و در هر ایستگاه ظرفیت پذیرایی از ۲ تا ۷ هزار زائر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این ایستگاه‌ها با نگاه تکریم زائر، خدماتی همچون، پذیرایی میان وعده و اسکان موقت ارائه می‌شود تا زائران ضمن استراحت و پذیرایی با توانی مضاعف به ادامه مسیر بپردازند و از حوادث احتمالی ناشی از خواب آلودگی جلوگیری شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: در دو مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی واقع در چهار راه خیام و مجموعه مدرسه شریعتی واقع در ابتدای خیابان شیرازی نیز از زائران با ارائه خدماتی همچون، اسکان موقت، پذیرایی در دو وعده صبحانه و شام با برپایی آشپرخانه سیار، ارائه برنامه‌های فرهنگی، برگزاری جنگ‌هایی ویژه کودکان و خدمت مشاوره به زائران پذیرایی می‌شود.

رئیسیان‌زاده افزود: خدمت‌رسانی در این دو مرکز که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است تا چهارم فروردین ادامه دارد و هر خانواده به مدت سه روز می‌تواند از خدمات این مراکز استفاده کند.

وی درباره شیوه پذیرش زائران در این مکان‌های اسکان نیزگفت: زائرانی که به علت مشکلات اقتصادی نتوانند اسکان مناسبی در شهر مشهد داشته باشند با شناسایی کارشناسان معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی به این دو مرکز معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار